רהיטים איכותיים יוקרתיים Vs ריהוט זול

כולנו ראינו את הפרסומים האלו, "סלון שלם רק ב-999 ש"ח", או משהו באותו הסגנון וברמת מחיר דומה. ובכן, כמו ברוב הדברים בחיים, אם זה נשמע טוב מדי מכדי להיות אמיתי, זה כנראה באמת לא אמיתי, או במקרה הזה לא איכותי ולא עמיד. כמו שיש אופנה זולה ו"סוג של" חד פעמית או חד עונתית ויש אופנה איכותית ויקרה יותר שתחזיק מעמד היטב זמן רב ולאורך שימוש רב, כך גם יש הבדל מהותי בין רהיטים איכותיים לעומת ריהוט זול במיוחד. נסביר את הנושא.

רשת הרהיטים דולצ'ה דיבאני מייבאת ומשווקת רהיטים איטלקיים מעוצבים ואיכותיים במיוחד, מהחומרים הטובים ביותר ואיכות הייצור הגבוהה ביותר, ללא פשרות – כאשר לצד עיצובים מדהימים ומגוון רחב, יתרון נוסף שלנו היא תמחור אטרקטיבי, שקוף והגון, מחירים ישירות מהיבואן (אנחנו) לצרכן (אתם). כך, אנו מציעים ללקוחותינו את השילוב המושלם בין איכות ועיצוב לבין מחיר נגיש אשר מתאים למוצר שאתם מקבלים.

עמידות לטווח ארוך לעומת מחיר זול ובלאי מהיר במיוחד

 

אחד המאפיינים הכי בולטים כאשר בוחנים רהיטים איכותיים יוקרתיים למול ריהוט זול מאוד הוא נושא העמידות לאורך זמן. רהיטים הם פריטים המשמשים אתכם כל הזמן ואשר אמורים לשרת אתכם בצורה טובה ואמינה לאורך זמן רב, של שנים -הרי אתם לא מחליפים סלון כל שנה ולא רוצים להתמודד עם מזנון או פינת אוכל שבורים אחרי מספר שימושים קטן!

ריהוט יוקרתי, איכותי וכן, גם יקר יותר מהצעות זולות וחשודות שניתן למצוא מעת לעת, מיוצר בטכניקות מוקפדות ואיכותיות יותר, מחומרי גלם טובים ועם דגש על גימור חיצוני מעולה ובניית קונסטרוקציה פנימית חזקה ועמידה. ריהוט זול לעומת זאת, מעגל פינות ומספק עמידות רעה מאוד כדי לחסוך בעלויות השונות המתלוות לריהוט איכותי. התוצאה תהיה מחיר זול בהתחלה, אבל יקר מאוד בטווח הארוך ואפילו הקצר/בינוני – כי הריהוט הזול והלא איכותי יתפרק, יתבלה ויספוג נזקים במהירות ואפילו משימוש יומיומי בסיסי, מה שיחייב החלפה תוך זמן קצר, תיקונים ואפילו פגיעות אחרות ועוגמת נפש מובהקת.

 

איך לזהות ריהוט איכותי ויוקרתי א וריהוט זול ולא איכותי

 

  • שימו לב לגימור: הגימור החיצוני והאסתטי של רהיט הוא אחד הדברים הכי בולטים כאשר משווים בין פריט איכותי, יוקרתי ועמיד לבין פריט זול, לא מושקע ולא עמיד. הכוונה היא לאיכות התפרים של ריפודים, איכות ועומק הצבע של בדים או עורות, היעדר פגמים פיזיים ברהיט, צביעה איכותית, דיוק בכל פינה והיבט של הרהיט וכן הלאה.

 

  • הכירו את חומרי הגלם: רהיטים יוקרתיים ואיכותיים יהיו בנויים עם חומרי גלם מעולים ומתאימים – טקסטילים עבים וחזקים, עור אמיתי משובח, עץ מלא, זכוכית מחוסמת, מתכת חזקה ועמידה וכן הלאה. לעומת זאת, ריהוט זול יכיל חומרי גלם זולים ולא חזקים או איכותיים מספיק לשימוש ארוך טווח ושמירה על מראה איכותי – פורמייקה, סיבית עץ, שבבית עץ דחוסה, תשתית מתכת דקיקה וחלשה, חומרי ריפוד איכותיים ונוחים וכיוצא באלו.

 

  • הרגישו את הרהיט: במקרים רבים, אין טוב ממראה עיניים ומהתחושה הפיזית של הרהיט, זה נכון למערכות ישיבה וכורסאות וגם לפינות אוכל, שולחנות סלון, מזנונים ושאר סוגי הרהיטים. רהיט איכותי ויוקרתי ירגיש חזק, יציב, איכותי ומוקפד, ואילו רהיטים זולים ולא טובים מיד יסגירו את טיבם האמיתי כאשר תראו אותם ותנסו אותם בעצמכם.

מחפשים רהיטי יוקרה איכותיים ומעוצבים להפליא, במחירים נגישים ואטרקטיביים במיוחד – בואו לאחד מסניפי דולצ'ה דיבאני או הסתכלו בקטלוג הדיגיטלי שלנו וביחרו את הרהיטים המעוצבים המושלמים עבורכם.

לתיאום פגישה