פינות אוכל עגולות

שולחן האוכל הוא המרכז של כל פינת אוכל והמקום בו אתם מבלים יחד או מארחים חברים ובני משפחה למפגש חברתי מהנה ומשמעותי. מבחינה זו, שולחן אוכל עגול מאפשר אינטימיות מיוחדת שלא מתאפשרת בשולחנות מלבניים או מרובעים, וכאשר משלבים זאת עם אפשרות פתיחה של השולחן, אתם מקבלים פתרון אופטימאלי ומעוצב לפינת האוכל המקסימה שלכם.

באתר ובסניפי דולצ'ה דיבאני תמצאו מגוון רחב של שולחנות אוכל עגולים נפתחים מעוצבים ומלאים בסטייל שמאופיינים עם איכות ייצור חסרת פשרות. אנו מייבאים פינות אוכל עגולות ונפתחות מהיצרנים המובילים מאיטליה ורחבי העולם ומספקים לכם שירות מנצח, ושולחנות אוכל מעולים במחירים סופר אטרקטיביים. 

היתרונות של שולחנות אוכל עגולים 

פינת אוכל עגולה מבית דולצ'ה דיבאני ללא ספק מעוררת את התיאבון, היא נראית פשוט מושלם, משתלבת בכל סוגי החללים, כולל חללים קטנים, ומציעות לכם אינספור יתרונות:

  • זרימה טובה יותר – כאשר פינת האוכל שלכם עגולה, לכל אחד ואחת יהיה קל למצוא את המקום הנוח והמושלם מסביב לשולחן.  וגם מבחינת הזרימה של החלל, היא תספק לכם מענה מושלם.
  • אווירה אינטימית –  סביב שולחנות עגולים נפתחים לפינת אוכל או סביב שולחנות בצורת אליפסה כל מפגש חברתי ומשפחתי יהפוך לנעים ומחבר יותר. זה מאפשר קרבה ואינטימיות, כך שלכולם קל יותר ליצור שיחה עם מי מהסועדים
  • בטיחות וידידותיות לילדים – שולחן עגול מציעים פתרון בטיחותי יותר לבתים עם ילדים קטנים, בעזרת עיצוב נטול פינות חדות שאפשר להיתקע בהן. וכאשר בוחרים בפינת אוכל עגולה נפתחת, יהיה מקום לכולם, גם כאשר המשפחה מתרחבת. 
  • ניצול חכם של המרחב – שולחנות עגולים מאפשרים ניצול יעיל וחכם של החלל. כאשר בכל יום שגרתי השולחן סגור ומתאים למספר הנפשות הגרות בבית, בארוחות גדולות יותר אפשר בקלות לפתוח השולחן ולארח את כל מי שבא.

פינות אוכל עגולות – לאילו חללים הן מתאימות?

פינות אוכל עגולות ונפתחות הן פתרון יעיל וחכם מאוד לחללים קטנים יחסית, בזכות העובדה שהן מאפשרות לנצל את החלל בצורה חכמה אך מבלי שתצטרכו לוותר על מקומות ישיבה. יחד עם זאת, הן זמינות בגדלים ועיצובים שונים כך שיראו מושלם בכל חלל, כל עוד בחרתם אותן בחוכמה. 

בדולצ'ה דיבאני מעמידים לרשותכם שולחנות אוכל עגולים במגוון רחב של עיצובים, חומרים, סגנונות וגימורים בהתאמה מלאה לצרכים ולהעדפות שלכם, כמו גם לגודל ומבנה החלל שלכם. הדגמים אולי שונים ומתאימים לסגנונות שונים, אך כולם כאחד מאופיינים עם איכות ייצור מעולה ואמינות לאורך שנים, עיצוב נקי ומוקפד וגם כמובן מנגנוני פתיחה והרחבה חכמים, ידידותיים למשתמש ועמידים.

איך בוחרים פינת אוכל עגולה

בחירת שולחנות עגולים לפינת אוכל צריכה לקחת בחשבון קודם כל, את הצרכים שלכם באופן אישי, בין אם מדובר בצרכיו של החלל שאותו אתם מעצבים ובין אם באופן שאתם מתכננים להשתמש בשולחן עצמו. 

דברים נוספים שעליכם לקחת בחשבון הם חומרי הגלם שמהם שולחן האוכל מיוצר וסגנון העיצוב שאתם מעדיפים, מטבע הדברים פינת אוכל עגולה מגיעה בשפע של עיצובים וסגנונות, מקלאסי ומסורתי ועד מודרני ועכשווי. 

לשולחנות אוכל עגולים נפתחים יש כמה וכמה תכונות שלאחיהם המלבניים והמרובעים אין. כמו למשל האפשרות לפתח שיחה עם כל אחד מיושבי השולחן, או העובדה שכולם שווים סביבם, אין אף אחד שנמצא בראש השולחן. ולבסוף – גם אם הם קטנים, ניתן לפתוח את רובם ולקבל מענה מותאם באופן אישי עבור כל צרכי האירוח שלכם. 

מגוון רחב של שולחנות עגולים לפינת אוכל תחת קורת גג אחת

אצלנו בדולצ'ה דיבאני מחכה לכם מבחר עצום של שולחנות אוכל עגולים מחומרי גלם שונים, בסגנונות מיוחדים ובחירים משתלמים במיוחד, מהיבואן לצרכן. אנו מזמינים אתכם לחפש את הדגם האהוב עליכם באתר ולהגיע לאולמות התצוגה שלנו, שם הצוות המקצועי מחכה לכם ויעזור לכם להגיע לבחירה הכי נכונה שתלווה אתכם לאורך זמן.

לתיאום פגישה