מערכות ישיבה איטלקיות

עיצוב וייצור איטלקי הם שמות נרדפים לעיצוב מוקפד ואלגנטי, לאסתטיקה על-זמנית ולאיכות בכל פרט ופרט. כאשר מדברים על עולם הריהוט, ועל מערכות ישיבה איטלקיות, המותגים האיטלקיים זוכים למוניטין מיוחד במינו, ולא בכדי. ברשת דולצ’ה דיבאני אנו מייבאים, ישירות מהיצרנים והמעצבים המובילים באיטליה, מגוון יוקרתי, מעוצב ואיכותי של סלונים איטלקיים, מערכות ישיבה מאיטליה, מעור או בד ובמגוון סגנונות עיצוב. 

תמיד חלמתם על מערכת ישיבה איטלקית מהממת? עכשיו אתם לגמרי יכולים לאבזר את הבית שלכם בסטייל איטלקי מנצח ולהתפנק עם מערכות סלון איטלקיות, במחירים אטרקטיביים ושירות ישיר מהיבואן לצרכן

יצירת סלון איטלקי מודרני

סלון מעוצב ומלא סטייל, שתקבלו עם רכישת מערכות ישיבה איטלקיות מבית דולצ’ה דיבאני, יבטיח שחדר האירוח שלכם יראה מדהים, ישירות מקטלוג מעצבים ועם אסתטיקה קלאסית. קולקציית דולצ’ה דיבאני כוללת מערכות ישיבה פינתיות, מערכות  עם ריקליינרים או ללא משענות רגליים, ספות נפרדות, כורסאות איטלקיות מהממות ומבחר אדיר של אפשרויות להרכבת סלון עור איטלקי המושלם עבורכם. קולקציה איטלקית עם מגוון רחב ואלגנטי של סגנונות, גימורים, תוספות מיוחדות וצבעים.

מערכת ישיבה איטלקית  – שיא הסטייל והנוחות!

מערכת זאת היא גם יפה ובעלת אסתטיקה מיוחדת במינה, אך גם מציעה ייצור ברמת אומנות, עם שימוש בחומרי גלם מעולים ועמידים, הקפדה על טקסטילים איכותיים ביותר ועל תפירה מדויקת וייצור ספות, כורסאות איטלקיות וסטים מלאים של סלונים איטלקיים אשר ישרתו אתכם לשנים רבות של סטייל ונוחות. פאר היצירה של מערכות ישיבה איטלקיות בדולצ’ה דיבאני, כשעיצוב קלאסי, איכות ייצור ופונקציונאליות נפגשים ויוצרים סלונים מאיטליה שהם יצירות אמנות בפני עצמם!

בואו לאחד מסניפי דולצ’ה דיבאני ועצבו לעצמכם סלון איטלקי מודרני או קלאסי, במראה מרהיב ונוחות חסרת פשרות, עם הטוב ביותר במערכות הישיבה האיטלקיות שיש בשוק הריהוט. עכשיו גם אתם יכולים לפנק את עצמכם עם רהיטים איטלקיים אמיתיים ומרהיבים, לנוח על זרי הדפנה כאשר אתם ישובים על סלון עור איטלקי מעוצב ומהמם ולארח בסטייל מרשים ביותר.

עיצוב חלל המגורים עם ריהוט איטלקי

חחלל המוגרים פשוט אינו שלם ללא מערכת ישיבה מפוארת, בעיצוב חזק ואיכותי ותוך התאמה מושלמת לעיצוב הפנים הכולל של ביתכם או של הסלון. רק כך אתם יכולים באמת ובתמים להתרווח ולבלות במרחב הפרטי שלכם בשיא הנוחות והסטייל, לארח בצורה מרשימה ועם ערך מוסף וליהנות מכל הטוב שרק מערכות ישיבה איטלקיות יכולות להציע, בזכות אסתטיקה מוקפדת ומדויקת, ייצור איכותי ועמיד ונוחות מדהימה.

קטלוג דולצ'ה דיבאני מציע לכם את הבחירה האולטימטיבית: סלון עור איטלקי יוקרתי ועמיד.
אנו עובדים רק עם מעצבים נחשבים ומוערכים ועם יצרנים אשר הביאו את יכולות ייצור הרהיטים האיטלקיים לכדי אומנות של ממש – ומביאים לכם את המבחר העשיר הזה במחירים מנצחים!

לתיאום פגישה