שולחנות פינות אוכל

שולחן פינת אוכל הוא הלב של כל בית, גם כאשר יושבים בו לאכול וגם אם מתכנסים סביבו ללא כל סיבה מיוחדת.. זה המקום בו יושבים יחד לארוחה משותפת, עושים שיעורי בית, משחקים וחולקים זמן איכות מהנה עם חברים ובני משפחה.

אצלנו בדולצ'ה דיבאני יש מגוון רחב של שולחנות לפינת אוכל, במגוון סגנונות, עיצובים וגימורים, כדי שתוכלו למצוא את השולחן האחד שיעמוד במרכז הבית שלכם ויבטיח שיהיה מקום לכולם.

בחרו בשולחן שיצליח להתמודד עם אורח החיים הייחודי שלכם

שולחן לפינת אוכל הוא הדרך שלכם להגדיר את החלל, והדגם שתבחרו ייתן את הטון. כאשר יש מגוון כל כך רחב של אפשרויות, אתם זוכים להתאמה מושלמת לכל סגנון. תוכלו לקנות שולחן וכסאות בנפרד, או לבחור בסט תואם שיבטיח שהתוצאה תהיה אחידה ופינת האוכל מסוגננת.

אצלנו תמצאו שולחנות אוכל ברמה הכי גבוהה משלל של חומרי גלם, כך שיתאימו לכל משפחה ולאורח החיים המיוחד שלה. משולחנות קטנים שאפשר להרחיב בעת הצורך ועד שולחנות גדולים ומסיביים בבתים שבהם האוכל עומד במרכז, השולחן שלכם צריך להתאים לכם קודם כל, ולשמש אתכם על הצד הטוב ביותר למשך שנים רבות.

דברים שצריך לקחת בחשבון בעת בחירת שולחנות פינות אוכל

כמובן שעליכם להקדיש מחשבה לצרכים שלכם. אצלנו יש המון דגמים איכותיים ברמה הגבוהה ביותר, שהופכים את עיצוב הבית ליוקרתי רק מעצם קיומם, כך שאינכם צריכים להסתבך יותר מדי.

ובכל זאת, למרות שכל השולחנות שלנו יפים ומעוצבים, שימו לב שגובה השולחן מתאים לכם, כדי שהוא לא יהיה גבוה או נמוך מדי בזמן שאתם יושבים סביבו. כמובן שכלל זה מקבל חשיבות רבה יותר כשאתם קונים בנפרד שולחן וכסאות. אך גם אם מדובר בסט מובנה, כדאי לנסות אותו ולוודא שנוח לכם. מלבד הנוחות, עליכם לבחור את השולחן בהתאם לגודל החלל, לסגנון העיצוב ששולט בבית, לחומר הגלם המועדף עליכם, לסוג ואופי המשתמשים ולאורח החיים בבית.

ניתן לבחור שולחנות לפינת אוכל ואף להתאים להם כיסאות אוכל מעוצבים. ואם אתם רוצים לחסוך לעצמכם זמן יקר, תוכלו לבחור באחת ממערכות האוכל שלנו, שמגיעות עם שולחן וכסאות ועוצבו כדי לעבוד ביחד, כך שאתם יכולים להיות בטוחים שמידת ההתאמה תהיה מושלמת!

מחכים לכם עם שפע של אפשרויות באתר ובסניפים!

לתיאום פגישה