יבוא רהיטים מאיטליה

אפשר לומר שאיטליה היא המקום בו האמנות והאסתטיקה נולדו, מושגים שהפכו לכל כך חשובים ומזוהים עם מציאות החיים המודרנית בכלל ועם עיצוב פנים בפרט. כבר שנים רבות שרהיטים איטלקיים הם שם דבר בכל רחבי העולם, כאשר שילוב המילים Made in Italy מיד מעלה אצל רבים כל כך מחשבות של איכות, עיצוב מוקפד, אלגנטיות ופריטים רבי רושם. לכן אנו בדולצ'ה דיבאני מתגאים בבחירת קטלוג רהיטים סופר אלגנטי ומעוצב ושיווקו ישירות אליכם במחירים אטרקטיביים ועם רהיטי יוקרה איכותיים ללא פשרות – כל זאת מושג דרך תהליך קפדני ומדויק של יבוא רהיטים מאיטליה. 

אנו מחברים אתכם, ישירות, לבתי עיצוב ויצרני ריהוט מובילים באיטליה, בוחרים את הקולקציות, מייבאים ומשווקים רהיטים איטלקיים מיובאים לשוק הישראלי, ללא פערי תיווך ובמחירים נגישים ומפתיעים.

קצת על תהליך של יבוא רהיטים מאיטליה

כדי להביא לכם רהיטים איטלקיים מעוצבים, איכותיים ויוקרתיים, צריך לנהל תהליך מסודר ומקצועי, משלב בחירת הקולקציות והיצרנים ועד לייבוא תקין של הרהיטים לישראל. אנו מנהלים מערכות יחסים מקצועיות וארוכות שנים עם בתי עיצוב רהיטים ויצרני רהיטים מובילים באיטליה, חלקם מעצבים ומייצרים את הריהוט באיטליה וחלקם מעצבים באיטליה ומייצרים בחו"ל כדי לאפשר לכם ריהוט איטלקי מיובא במחירים אפילו נמוכים יותר. אנו עובדים רק עם מעצבים ויצרני ריהוט איטלקי אשר מקפידים ללא פשרות על איכות, עמידות, שימוש בחומרי גלם מעולים וכמובן על עיצוב מרהיב ויוקרתי. 

חלק מהותי בתהליך יבוא רהיטים מאיטליה הוא בחירת הקולקציות ופריטי הריהוט הספציפיים שיגיעו לסניפים ובהמשך לבתים המעוצבים שלכם. צוות דולצ'ה דיבאני בוחר קולקציות ריהוט איטלקי שהן מחד מגוונות מאוד מבחינת סגנון העיצוב ומאידך איכותיות ובאותה רמת בוטיק ופרימיום שאנו דורשים ומתחייבים לה עבורכם מבחינת ייצור, איכות ועיצוב. 

בבחירת קולקציות של רהיטים מיובאים מאיטליה אנו בוחרים סגנונות עיצוביים, סוגים וסגנונות של מערכות ישיבה איטלקיות, מערכות שינה, מערכות אוכל, מזנונים, שולחנות ואקססוריז לעיצוב הבית, בוחרים חומרי גלם, צבעים ועוד מכלול של היבטים עיצוביים וטכניים. 

לאחר בחירת הקולקציות לאותה עונה, אנו ניגשים לתהליך של יבוא רהיטים מאיטליה לסניפי דולצ'ה דיבאני בישראל. תהליך זה כולל השגת מסמכי ייצור ייבוא מסודרים, קבלת אישור תקינה לכל הרהיטים שבחרנו ואנו מעוניינים לייבא והשלב הסופי הוא הובלת הריהוט לנמלי הים ושליחתו לישראל בצורה מסודרת ובטוחה. 

יתרונות של ריהוט איטלקי – האם באמת מדובר על רהיטים איכותיים יותר?

קודם כל, כדי לחסוך לכם זמן ואולי מתח, אז נאמר כבר בהתחלה שבהחלט כן: על פי רוב, ריהוט איטלקי, במיוחד פריטים שבאמת מיוצרים באיטליה, יהיה איכותי יותר לעומת חלופות אחרות המגיעות מסין או מיצרנים פחות איכותיים וקפדניים בעולם. זה בא לידי ביטוי בעיצוב עצמו אך גם באיכות חומרי הגלם, בעמידות וביכולת של הרהיטים לשרת אתכם נאמנה במשך שנים רבות. 

היתרונות המרכזיים של יבוא רהיטים מאיטליה הם:

  • עיצובים מוקפדים ביותר, אלגנטיים בצורה מרהיבה ומרשימה ועם מגוון מהמם של סגנונות עיצוב, מקלאסי ועד מודרני, מרהיטי וינטג' ורטרו ועד ריהוט עכשווי-חדשני.
  • איכות ועמידות יוצאות דופן וחסרות פשרות – הודות ליכולות מקצועיות של יצרנים איטלקים, תהליכי בקרת איכות וייצור מדויק ומוקפד.
  • חומרי גלם מעולים, עמידים ובטוחים – טקסטילים סופר איכותיים, עור אמיתי מעולה, תחליפי עור מקצועיים ומרשימים, חומרי ריפוד איכותיים ועמידים, מתכת חזקה ואיכותית ועץ ייעודי מטופל בקפידה. 

כל אלו יוצרים רהיטים שהם באמת ובתמים יצירות אומנות של ממש, רהיטים אשר יתנו את הטון העיצובי והאסתטי בחללי המגורים שלכם ויספקו לכם מרחב מחייה מהמם, נעים ומרשים הן מבחינה ויזואלית והן מבחינת נוחות ואיכות השימוש.

 

לתיאום פגישה