שולחנות אוכל מעץ – כל הצבעים, כל הסגנונות

עץ הוא חומר טבעי ועל זמני אשר מלווה את האנושות מאז ומתמיד, ובצדק כי בהחלט מדובר על אחד מחומרי הגלם הכי רב גוניים, איכותיים ומרשימים שיש – זה לחלוטין נכון כאשר מדובר על רהיטים. וכאשר מדברים על ריהוט עץ, אחת הקטגוריות הכי מרכזיות בהקשר זה היא כמובן שולחנות אוכל, אשר מיוצרים בהמון מקרים ודגמים מעץ, עם שפע אדיר של אפשרויות עיצוביות וסגנונות. דולצ'ה דיבאני מייבאת שולחנות אוכל מעץ ברמה הגבוהה ביותר ובמגוון סגנונות עיצוב להתאמה אישית מושלמת, הכל מיצרנים מובילים ובמחירים אטרקטיביים ביותר.

נסביר את היתרונות של שולחן אוכל מעץ ועל שפע האפשרויות האסתטיות והוויזואליות שאנו בדולצ'ה דיבאני מציעים לכם כדי לקבל את פינת האוכל שתמיד חלמתם עליה.

 

אלגנטיות על זמנית בשולחנות עץ

 

העץ כחומר גלם לרהיטים מספק אלגנטיות על זמנית, בכל סגנון עיצוב בו תבחרו, מכפרי וגושני ועד וינטג' ואפילו סגנון מודרני. שולחן עץ מציע מראה מרשים ומזמין ובנוסף גם התחושה הפיזית שלו נעימה וכיף מאוד לבלות בארוחה כאשר הכל מונח ומסודר על שולחן עץ מעוצב. קביעה זו נכונה גם כאשר העץ מגיע בגוון טבעי ועם גימור עץ טבעי אך בהחלט גם כאשר שולחן העץ שלכם מגיע בגימור שאינו מראה עץ טבעי – למשל בצבע כיסוי אטום כמו בשולחנות אוכל בסגנון מודרני או בסטייל פרובאנס למשל ובגימורים מיוחדים אחרים כמו גימור חלודה על גבי פורמייקה איכותית וכיוצא באלו.

שולחנות עץ, בכל סגנון ועיצוב, מספקים המון חום, משפחתיות ואווירה נעימה בכל חדר וחלל בו הם מוצבים. בחירה נכונה, חכמה וטרנדית של שולחן העץ שלכם ושילובו עם סגנון עיצוב הפנים שלכם, בכלל תשדרג את האווירה והסטייל של החדר ותספק לכם את פינת האוכל שתמיד חלמתם עליה.

מראה עץ טבעי – הולך טוב עם הכל, בכל גוון ובכל גימור!

 

יתרון משמעותי של בחירה ברהיטים ושולחנות אוכל במראה עץ טבעי – כאשר ממש רואים שהפריט עשוי עץ והגימור הוא במראה עץ טבעי – הוא שבפועל זהו מראה שהולך עם כל צבע. לכן אתם לא צריכים לדאוג לגבי התאמת גוון העץ (בהיר, כהה, מולבן, מושחר, חום כהה או בהיר וכו') ליתר גווני עיצוב הפנים שלכם. הטרנד היום בעיצוב פנים הוא להתייחס לפריטי עץ כניטרליים מבחינת גוון והתאמה – כאשר לא אחת דווקא יצירת ניגודיות חזקה היא שיוצרת את המראה היוקרתי והמיוחד ביותר, למשל שולחן עץ בגוון כהה ועמוק לצד פריטים עדינים בגווני פסטל בהירים.

זו רק המחשה נוספת עד כמה עץ הוא חומר גלם מופתי ונפלא, אשר הולך נהדר עם סגנונות העיצוב השונים. ואכן העץ משמש לייצור רהיטים, שולחנות אוכל ושאר אלמנטים עיצוביים ופרקטיים בכל הסגנונות – כפרי, עתיק, וינטג', מודרני, עכשווי, מינימליסטי וגם צעקני.

דגמים לדוגמא – שולחנות אוכל מעץ מבית דולצ'ה דיבאני

  • דגם קורלשולחן אוכל במראה מרשים במיוחד, פריט ייחודי לפינת האוכל שלכם. צורה עגולה מרשימה ומראה שיש בעיצוב מודרני עם מנגנוני פתיחה איכותיים.
  • דגם DIAMOND: שולחן אוכל עם פלטת עץ בעל פלטת זכוכית מעוצבת ואלגנטית ובסגנון עכשווי מרהיב ומרשים, מראה שיש אפור שחור בחלק העליון ורגליים מוצלבות ושחורות בחלק התחתון לקבלת מראה מיוחד במינו, נוח ומרהיב – מושלם לארוחות מפוארות ומושקעות.
  • דגם 163T: שולחן אוכל מלבני הנפתח הנפתח מגודל של 1.80 לגודל של 2.80 !!!! זמין בגווני השיש השונים להתאמה מלאה לחלל הבית, הטקסטורה השונה של השיש מוסיפה זרימה נפלאה לרהיט זה ומראה הרגליים המיוחדות הופך את השולחן הזה למוקד משיכה ויזואלי מרכזי בחלל. 
  • דגם SIDNEY: שולחן אוכל מעץ בסגנון מודרני ונקי, אבל עם כל היתרונות והקסם של גימור עץ. פינת אוכל נפתחת בצבע שחור עם עיטורי זהב, בשילוב רגלי ברזל מוצלבות לסטייל חדשני וסופר עדכני.

בואו לאחד מסניפי דולצ'ה דיבאני, התרשמו מהמבחר ומהאיכות של שולחנות אוכל מעץ וביחרו לכם את השולחן המושלם והמיוחד ביותר עבורכם.

לתיאום פגישה