שולחן אוכל מרובע – דגמים מובילים

שולחנות אוכל מלבניים ובצורת ריבוע הם בחירה קלאסית ונהדרת עבור משפחות ואירוח ארוחות משותפות אצלכם בבית, יש משהו נוח, מזמין וטבעי בצורה הזו – והיום נדבר על היתרונות והאפשרויות של שולחן אוכל מרובע עם דולצ'ה דיבאני.

בהחלט ששולחנות אוכל עגולים או אליפטיים, ללא פינות "חדות" ועם זרימה מעוקלת של קווי המתאר הם יפים ומתאימים בהמון מצבים וחללים, אבל יש סיבה (כמה וכמה סיבות בעצם) מדוע כל כך הרבה אנשים ומשפחות בוחרים שוב ושוב דווקא בשולחנות מלבניים או מרובעים.

הנוחות הטבעית של ישיבה לשולחן אוכל ריבועי

אחד היתרונות המרכזיים  הוא שבצורה זו יש מרחק שווה בין כל היושבים לשולחן, זה הופך את האכילה המשותפת לנעימה וייחודית יתר, קל ונעים יותר לשוחח אחד עם השני והאינטראקציות בזמן הארוחה זורמות וטבעיות יותר כי אף אחד לא רחוק מהאחר.

יש משהו טבעי בסימטריה של ריבוע, כשרבים מאיצתנו למעשה רגילים לשולחנות סימטריים, בעיקר מרובעים. כך שמיד עם הישיבה לשולחן אוכל כזה, מתקבלת תחושה מוכרת, מזמינה וטבעית. אותה סימטריה גם יוצרת מראה מאוזן וטבעי לפינת האוכל בבית.

בין אם יושבים אחד ליש השני, אחד בניצב לשני או אחד מול השני, נוצרת תחושה אחרת וכיפית, קרובה ומחוברת יותר מסגנונות אחרים של שולחנות.

יתרונות של שולחן אוכל מרובע

  • פתרון מעולה ומאוד יעיל לפינות אוכל קטנות, אפשר להכניס שולחן איכותי ונוח גם לחלל יחסית קטן ועם ניצול אופטימאלי של המקום, בניגוד למשל למקרים מסוימים של שולחנות אוכל עגולים בחללים קטנים וצפופים.
  • אם יש צורך, אפשר להצמיד שולחנות ריבועיים שכאלו לקיר או אפילו לפינה בחדר, כך לחסוך אפילו יותר מקום ועדיין לאפשר ישיבה נוחה לאכילה משותפת.
  • היום, כשיש דגמים איכותיים ומושקעים, אתם יכולים לקבל שולחן אוכל מרובע אינטימי יחסית, אבל עם אפשרות פתיחה קלה ויעילה כאשר יש לכם יותר סועדים לארח ולהושיב.
  • יש מגוון דגמים וסגנונות עיצוביים, ממראה כפרי של עץ מלא וכבד ועד מראה מודרני ומינימליסטי עם חומרים חדישים כמו מתכת, זכוכית וגוונים מקוריים של זהב, גימור שיש וכיוצא באלו. כך שאפשר להתאים את השולחן  לכל סגנון ריהוט וסטייל עיצוב פנים.

 שולחן מרובע – כל הדגמים מבית דולצ'ה דיבאני

שולחן אוכל במראה מודרני מהמם

שולחן ריבועי קטן, נפתח להושבת עוד סועדים ובסגנון מודרני-יוקרתי פשוט מרהיב, מאוד ייחודי לעומת עיצובים יותר סטנדרטיים. רגלי זהב מנוגדות, מסגרת מתכת מוזהבת ומשטח עליון שחור בגימור מהמם ועמיד של שיש גרניט שחור.

שולחן אוכל יוקרתית ומרשימה

דגם LUXURY מציע פינת אוכל מרובעת, מרהיבה ביופייה ויוקרתית במיוחד, עם בסיס ורגליים ממתכת מושחרת ומודרנית ומשטח עליון, נפתח בקלות, בגימור סלע שיש טבעי ובכמה גוונים לבחירה. סטייל שאי אפשר להישאר אדישים אליו ועם כל היתרונות של צורה ריבועית-מלבנית.

כמובן שבנוסף לדוגמאות אלו יש בקטלוג דולצ'ה דיבאני עוד מגוון רחב של דגמים מעוצבים, מיוחדים ואיכותיים במיוחד. בואו לבקר באחד הסניפים שלנו וביחרו לכם שולחן אוכל חלומי ומרשים.

לתיאום פגישה