יוצאים מהשגרה – פינות אוכל מיוחדות

בין אם מדובר על ארוחה אינטימית לזוג או על סעודה ענקית לכל המשפחה, פינת אוכל מיוחדת, מעוצבת ואיכותית בהחלט עושה את ההבדל ומשפיעה על החוויה, לפעמים אפילו לא פחות מהאוכל עצמו. פינות אוכל מיוחדות מציעות לכם "לעוף" על החלומות האסתטיים והעיצוביים שלכם, לשדרג את חוויות האכילה והאירוח שלכם לרמה גבוהה של הנאה, אסתטיות ואפשרויות. אז תנו לעצמכם לצאת מהשגרה, פנקו את עצמכם ואת המשפחה וביחרו מבין המבחר העשיר והמהמם שלנו של פינות אוכל מיוחדות – רק בסניפי דולצ'ה דיבאני.

בחירת פינת אוכל מיוחדת שמתאימה לכם!

בבואכם לבחור פינות אוכל, חשוב להבין מראש ולתכנן פרמטרים חשובים, עוד לפני בחירת סגנון העיצוב. פרמטרים אלו כוללים למשל: כמה מקום בדיוק יש לכם בבית לפינת האוכל, כמה מקומות אתם צריכים בשגרה וכמה באירועים מיוחדים ובארוחות גדולות ובהמשך גם כדאי לתת את הדעת לגבי צורת פינת האוכל המועדפת והאופטימאלית עבורכם – מלבנית, עגולה, מרובעת או אליפטית. כמובן שגם שיקול התקציב העומד לרשותכם הוא מהותי, כאשר בדולצ'ה דיבאני אנו מייבאים רהיטים ישירות ממעצבים ויצרנים מובילים באיטליה ורחבי העולם, וכך אתם מקבלים רהיטי יוקרה מעוצבים ואיכותיים, במחירים אטרקטיביים במיוחד – אצלנו הכסף שלכם קונה יותר!

אחרי שהבנתם עם עצמכם ובעזרת הצוות המקצועי המחכה לכם בסניפים מה הדרישות וההעדפות שלכם, אפשר לעבור להיכרות עם פינות אוכל מיוחדות ומעוצבות עבורכם. ניתן לחלק את הנושא לסגנונות של פינות אוכל איכותיות אלו, למשל לפי צורת השולחן, סטייל העיצוב ועד כמה פינת האוכל מודולרית לצרכיכם.

סוגי פינות אוכל מיוחדות – איכות, עיצוב ויוקרה בדולצ'ה דיבאני

  • פינות אוכל נפתחות: אלו פינות אוכל המאפשרות חופש בחירה ופעולה נרחב ואת האפשרות גם להחזיק פינת אוכל מעוצבת אשר מתאימה בדיוק לכמות הסועדים שאתם צריכים בשגרה וגם לאחר לארוחות גדולות בנוחות – הודות למנגנונים חכמים, עמידים ויעילים של פתיחת שולחן האוכל והגדלתו. חלק מהדגמים מאפשרים פתיחה והגדלת השולחן בצורה מרשימה ולגודל הרבה יותר גדול מהגודל המקורי והבסיסי של השולחן. אנו מציעים פינות אוכל נפתחות בדגמים מלבניים, מרובעים, עגולים ואליפטיים ובמגוון סגנונות עיצוב.
  • פינות אוכל מודולריות: פינות אוכל מיוחדות הדומות במהותן לפינות אוכל נפתחות, רק עם תוספות פרקטיות של מודולריות. למשל פינת אוכל עגולה ומעוצבת הנפתחת לפינת אוכל ענקית בצורה אליפטית מרשימה, פינות אוכל עם מנגנונים מודולריים המאפשרים התאמה אישית מעולה למגוון סוגי ארוחות ואירוח וגם פינות אוכל מודולריות עם תוספת כיסאות זהים כך שגם בהגדלת ופתיחת השולחן, כל האורחים יושבים על אותם הכיסאות. 
  • פינות אוכל עגולות: יש משהו קסום, אסתטי ומאוד נעים בפינת אוכל עגולה. רבים חושבים שהצורה העגולה פחות יעילה מבחינת הושבת סועדים ותפיסת מקום במרחב הבית, אך זוהי תפיסה מוטעית ולא מדויקת. אנו מציעים פינות אוכל עגולות ומיוחדות, בעיצוב חם ומזמין ועם מבנה יעיל להושבה נוחה של כל הסועדים – כולל מנגנוני פתיחה חכמים המאפשרים לכם להגדיל את השולחן ולארח עוד אורחים. הקווים העגולים מייצרים פינת אוכל מזמינה וזרימה אסתטית ייחודית בבית. 
  • פינות אוכל בעיצוב מיוחד: בדולצ'ה דיבאני פינות אוכל מיוחדות במגוון רחב של סגנונות עיצוב, גם שולחנות בגודל קבוע וגם פינות אוכל נפתחות ומודולריות כאמור. פינות אוכל בעיצוב מיוחד הן פריטים שימושיים ומרכזיים בבית, אך גם מוקדי עניין אסתטיים וויזואליים בכל עיצוב הפנים שלכם. בקטלוג ובסניפים שלנו תמצאו פינות אוכל מעוצבות בסגנון כפרי ו"כבד" מעץ גושני מרשים, פינות אוכל בסטייל פרובנס, פינות אוכל בעיצוב איטלקי קלאסי, פינות אוכל מודרניות בקווים חלקים ומינימליסטיים, פינות אוכל מרהיבות עם משטחי אבן וצבעים עזים, פינות אוכל בסטייל עכשווי מהמם ועוד מגוון מתחדש ומתעדכן. פינות אוכל שהן גם שימושיות ויעילות ללא פשרות אך גם מעוצבות ברמה של יצירת אמנות אצלכם בבית!

לתיאום פגישה