ספה נפתחת: קבלו 2 ב-1 – ספה מעוצבת + מיטה

היפכו את הסלון המעוצב שלכם לחדר אירוח מפנק ואיכותי, בקלות ובמהירות ובלי צורך בחדר אורחים נפרד או במיטת אורחים לא נעימה ואשר תופסת מקום אחסון כשאינה בשימוש – הכל בזכות ספה נפתחת למיטה מבית דולצ'ה דיבאני. ספה נפתחת למיטה או כורסא נפתחת למיטה מאפשרים לקבל את מערכת הישיבה המעוצבת שאתם רוצים ובנוסף לקבל שדרוג אדיר לפונקציונאליות של הסלון שלכם – באמת שילוב מושלם ושני רהיטים במחיר ובגודל של רהיט מעוצב אחד.

ספות נפתחות מעוצבות ואיכותיות – לארח בסטייל איטלקי מהמם

דולצ'ה דיבאני מציעה לכם מבחר עשיר ומגוון של מערכות ישיבה, ספות וכורסאות, כולל דגמים נבחרים הכוללים מנגנונים חכמים, נוחים ואמינים של מיטה נפתחת, בגדלים וסגנונות שונים. כל הספות הנפתחות שלנו מיוצרות בתהליך מדויק ומקצועי ועם בקרת איכות קפדנית על ביצועים, גימור ועמידות, זאת תוך כדי שמירה על עיצובים איטלקיים מרהיבים ואלגנטיים במיוחד. 

רוצים עוד מקום לארח אורחים שנשארים ללון אצלכם? אין לכם חדר אורחים או שאין לכם מקום בחדר הנוסף למיטת אורחים? ספה נפתחת איכותית וחכמה תעשה את העבודה ותיתן לכם מענה מושלם. מעוצבות בחכמה ועם סטייל יוקרתי, פרקטיות ונוחות חסרת פשרות, הקטלוג שלנו של ספות וכורסאות מודרניות הנפתחות למיטות יבטיח כי האורחים שלכם יקבלו שנת לילה נעימה ומפנקת. הפתרון המושלם והמעוצב לאירוח ולחיסכון במקום.

ספה נפתחת למיטה – איך זה עובד?

אולי בעבר הרחוק ראיתם ספה נפתחת למיטה, למשל בבית הוריכם או אצל קרובי משפחה שהתארחתם אצלם. אם כן, אתם ודאי זוכרים את האפשרות הזו כבלתי נוחה בעליל, לא לשימוש והמרה למיטה ובוודאי לא לשינה. למרבה המזל, עולם הריהוט החכם והמודולרי התפתח מאוד ובדגמים הנפתחים של דולצ'ה דיבאני מדובר על עולם חדש ומופלא ללא ספק. היום, ספה נפתחת למיטה מספקת מענה אופטימאלי ומלא – גם מעוצבת להפליא, נוחה ועם גימור משובח שכלל לא "מגלה" כי בתוך הספה מסתתרת מיטה וגם מיטה נוחה ומפנקת מאוד. 

באמצעות תכנון ובנייה חכמים של שלד הספה או הכורסא והתקנת מנגנוני פתיחה ידידותיים ואמינים, תוך כמה שינויים פשוטים אתם מקבלים במקום ספה מעוצבת ונוחה מיטת אירוח יציבה, נוחה ונעימה במיוחד. לרוב עם מערכות מתקפלות בהן מזיזים כמה מרכיבים בספה ופותחים מנגנון מכאני שהופך את הספה למיטה. 

בספות נפתחות יש צורך במנגנונים גדולים ומסיביים יותר – אך כמובן בכל זאת קלים לפתיחה וקיפול. לעומת זאת, בכורסאות נפתחות למיטה אפשר ליישם מנגנון פתיחה פשוט יותר, למשל מזרונים מיוחדים המתקפלים החוצה לצורת מיטת יחיד.

יש דגמים בהם המיטה המתקפלת "מסתתרת" בתוך הספה עצמה, מתחת לכריות או דרך מערכת חכמה של קיפול ופתיחת ריפודי הספה. דגמים פשוטים יותר של ספה נפתחת למיטה כוללים למשל מנגנונים של הורדת גב הספה והפיכת הספה למיטה זוגית. בדגמים אחרים ומודולאריים אפשר לבצע סידור קל ופשוט של חלקי מערכת הישיבה כדי לקבל מיטה גדולה, ללא כל מנגנוני קיפול. יש לנו אפילו ספות נפתחות למיטות עם ארגז מצעים מובנים המאפשרים לכם גם מקום נוח וזמין לשמירת המצעים לאירוח.

בדולצ'ה דיבאני תמצאו מגוון רחב ומנצח של ספות וכורסאות נפתחות למיטה, מדגמים פשוטים במיוחד ועד ספות מעוצבות מיוחדות שבכלל לא רואים עליהן שהן למעשה ספה נפתחת למיטה. כל הדגמים איכותיים וחזקים ומעוצבים במיטב המסורת של רהיטים איטלקיים משובחים.

עם ספה נפתחת למיטה אתם מקבלים ספה מעוצבת ומקסימה ליום יום וגם פתרון אלגנטי ונוח מאוד לאירוח כל מי שאתם רוצים. בואו לסניפים להתרשם ולבחור את הדגם המושלם עבורכם.

לתיאום פגישה