מזנונים לבית – סוגים מומלצים

גבוה או נמוך, מעץ או דווקא בגימור אבן או זכוכית, עומד או צף, עיצוב בפני עצמו או סט עם שולחן סלון – יש כל כך הרבה סוגים של מזנונים לבית כך שבהחלט יכול להיות קשה ומבלבל לבחור את הרהיט שהכי מתאים לבית שלכם מבחינה אסתטית, פונקציונאלית ופשוט מבחינת העדפה אישית. הרכבנו עבורכם סקירה של סוגי מזנונים, כדי לעזור לכם לבחור נכון.

רשת הריהוט דולצ'ה דיבאני מציעה מבחר עשיר ומרהיב של מזנונים לבית, כסטים משולבים עם שולחנות סלון מעוצבים או כיחידות מזנון בפני עצמן. כל הפריטים מעוצבים בקפידה, בסגנון מודרני מרשים ועם איכות בנייה חסרת פשרות ומחירים מנצחים ישירות מהיבואן לצרכן.
מוזמנים לאולמות התצוגה להתרשם ולבחור לעצמכם מזנון מהמם ומושלם!

גבוה או נמוך – בחירה חשובה!

בבואכם לבחור מזנון לסלון, אחת הבחירות הכי חשובות ומשמעותיות, הן מבחינת העיצוב והן מבחינת השימושיות של המזנון עבורכם, היא האם ללכת על מזנון גבוה או מזנון נמוך. בחירה זו תעזור לכם לצמצם את הדגמים הרלוונטיים ותאפשר לכם להתכוונן יותר טוב לעבר הדגם המדויק ביותר עבורכם.

בכל הנוגע למזנונים גבוהים, יש שתי אפשרויות עיקריות: מזנונים צפים התלויים על הקיר וללא רגליים העומדות על הרצפה או מזנוני קיר גדולים הכוללים עוד פתרונות אחסון וקישוט מלבד הקונסולה המרכזית והמלבנית הקלאסית. מזנון צף וגבוה יותר מאפשר לקבל מראה נקי ואלגנטי וגם קל לנקות כי  שום דבר לא על הרצפה. מצד שני חייבים קיר המאפשר עיגון חזק ויציב של יחידה כבדה יחסית וחייבים פתרונות אלגנטיים לסידור כבלי חשמל ותקשורת כדי שלא יתקבל מראה מבולגן ועמוס בכבלים. במזנון צף הטלוויזיה מותקנת על הקיר ולא מונחת על המזנון עצמו – או ישירות על הקיר או אם תוספת בעיצוב כמו המזנון של מסגרת טלוויזיה תלויה.

אפשרות אחרת של מזנון גבוה, המתאימה אם יש לכם הרבה ציוד מדיה ו/או הרבה פריטי קישוט ונוי שאתם רוצים לשים במזנון המרכזי בסלון, היא מזנון גדול וגבוה, עם אחסון לציוד מדיה ותקשורת, טלוויזיה ועוד מדפים/ארונות לרמקולים, קישוטים, ספרים ופריטים שונים. יש היום יחידות בסגנון זה המשתלבות עם הקיר ליצירת מראה אסתטי ושלם במיוחד.

מזנון נמוך יעמוד לרוב על הרצפה ויהיה במבנה של קונסולה מרכזית ומינימליסטית יחסית. ההתקנה קלה ומהירה ומתקבל מזנון בסטייל נקי ואלגנטי. גם כאן יש להקפיד על סידור כבלי חשמל ותקשורת, אך זה לרוב קל יותר כי היחידה עומדת על הרצפה. יש יחידות מוגבהות עם רגליים כך שאפשר לנקות מתחת ליחידה בקלות יחסית.

מזנון בעיצוב ייחודי או משולב עם שולחן סלון

היבט נוסף בבחירת מזנונים לבית הוא האם לרכוש מזנון בעיצוב ייחודי ויחיד או האם לקנות סט משולב של שולחן סלון עם מזנון תואם. זה עניין להעדפה אישית וגם בהתאם לסטייל עיצוב הפנים בבית שלכם. בחירה בסט משולב מספקת מראה יותר אחיד ומסודר ושמירה על סטייל אחיד בשני פריטי ריהוט מרכזיים בחלל. מזנון ייחודי ושונה מעיצוב שולחן הסלון מספק מראה יותר אקלקטי ומאפשר בהתאם לרצון להבליט את המזנון וגם את שולחן הסלון ופריטים אחרים במרחב.

סוגי מזנונים לפי הגימור האסתטי

ניתן גם לחלק סוגי מזנונים לבית לפי סטייל וסוג הגימור האסתטי של היחידות השונות. כך למשל יש מזנונים במראה עץ מלא וטבעי לעיצוב פנים חמים וכפרי יותר, יש מזנון זכוכית בעיצוב יותר מודרני ועם גימורים העושים שימוש בזכוכית ומשטחים במראה אבן טבעית וכמו כן מזנונים מחומרים מתקדמים ועם דפוסי עיצוב מודרניים ושימוש בצבעים חזקים ומבריקים, לסטייל עכשווי במיוחד.

לתיאום פגישה