שולחן עגול נפתח – חיסכון במקום ופונקציונליות במקום אחד

בחירת שולחן אוכל לבית זו החלטה מאוד חשובה. לשולחן האוכל יש תפקיד מאוד שימושי בכל בית, זהו המקום בו המשפחה מתכנסת, הילדים מכינים שיעורי בית ואתם מארחים בני משפחה וחברים. יש המון פרמטרים שמשפיעים על בחירת השולחן, החל בעיצוב, דרך חומרי גלם ועד גודל השולחן. ובכל זאת, צורת השולחן ללא ספק נחשבת לאחד המשתנים העיקריים והחשובים ביותר מכולם.

למרות שאולי הבחירה בעיצוב מלבני נחשבת ליותר מסורתית, שולחן אוכל עגול נפתח מציע לא מעט יתרונות עבור בתים מודרניים. לכן אם אתם עומדים לפני קניית שולחן חדש, אנו מזמינים אתכם לשקול את כל היתרונות של שולחן עגול נפתח.

זרימה טובה יותר בחלל

כיום שולחן אוכל סמוך לאי במטבח זהו מראה נפוץ בבתים רבים, כבר אין פינת אוכל מוגדרת, והחלל הפתוח צריך לזרום בצורה כמה שיותר הרמונית. הרצון לחסוך במקום, אך עדיין למקסם את החלל, הוביל מעצבים רבים לפתח שולחנות אוכל יפים והרבה יותר פונקציונליים שמתאימים טוב יותר למטבחים הפתוחים המודרניים. 

חיסכון במקום, התאמה גבוהה ומנגנוני פתיחה פשוטים

שולחן אוכל עגול חוסך במקום בכל כך הרבה דרכים, אך עם מנגנון נפתח, אינכם צריכים להתפשר, תוכלו פשוט להגדיל את השולחן כאשר אתם זקוקים ליותר מקום בחלל האירוח שלכם. כמו כן שולחן עגול פשוט משתלב היטב בכל חלל. אפשר לעבור סביבו, להעמיד אותו במרכז החדר ולאו דווקא צמוד לקיר ולזכות להתאמה מושלמת עבור סוגים שונים של בתים, לרבות בתים שמתרוצצים בהם ילדים. 

 

שיחות מעמיקות יותר סביב שולחן האוכל

שולחנות אוכל עגולים יהיו בחירה מעולה אם חשובה לכם השיחה סביב שולחן האוכל. השיחות סביב השולחן הופכות לקלילות יותר ואף אורח או בן משפחה לא מרגיש שהוא נותר בחוץ, מכיוון שכולם נמצאים בקשר עין תמיד ויכולים לפטפט כרצונם עם אנשים שונים במהלך הארוחה. למעשה השולחן העגול מעודד פתיחות, הוא משדר לכולם שהם שווי ערך (אף אחד אינו נמצא בראש) וכולם נהנים מהאוכל ומשיחה מהנה.

 

התאמה גדולה יותר לחללים קטנים יותר

מכיוון שאין לו פינות, לשולחן האוכל העגול ישנה טביעת רגל קטנה יותר לעומת צורות אחרות, ולכן הוא מתאים במיוחד לחללים קטנים. הישיבה סביב השולחן נוחה, אין מגבלות שמציבות רגלי השולחן (כי ברוב השולחנות העגולים הרגליים נמצאות במרכז ולא בקצוות), לכן בני המשפחה והאורחים יכולים להרגיש בנוח לשבת האחד ליד השני. וכאשר אתם רוכשים שולחן נפתח, אתם יכולים גם להרחיב אותו בעת הצורך ולזכות ליותר מקום כשאתם מארחים. ולבסוף, כיום ישנם מנגנוני פתיחה וסגירה כל כך קלים ופשוטים לשימוש ותפעול, שמציעים לכם את השילוב המושלם בין עיצוב לפונקציונליות. 

שפע של שולחנות עגולים נפתחים בדולצ'ה דיבאני

גם מלכים האמינו ששולחנות אוכל עגולים הם בחירה מעולה! בדולצ'ה דיבאני אנו רוצים לגרום לכם להרגיש כמו בני מלוכה בבית שלכם, עם ריהוט יוקרתי ברמה הגבוהה ביותר! באתר ובסניפים שלנו יש שפע של שולחנות עגולים נפתחים ברמת איכות גבוהה ביותר, בהתאם לכל סגנון, העדפה, אורח חיים או גודל של חלל. מוזמנים לבקר באולמות התצוגה שלנו או לבדוק את הקטלוג באתר כדי לבחור שולחן אוכל עגול נפתח, מעוצב, יוקרתי ופונקציונלי באותה מידה!

לתיאום פגישה