פינות אוכל מודרניות – הכניסו סטייל לפינת האוכל שלכם

האם אתם מחפשים לחדש ולעדכן את פינת האוכל שלכם עם מראה רענן? בדולצ'ה דיבאני תמצאו מבחר מטריף של פינות אוכל מודרניות ומעוצבות בסטייל איטלקי מוקפד וסופר אלגנטי. פינת אוכל בסגנון מודרני תיקח כל ארוחה לרמה הגבוהה ביותר ותהפוך כל פינת אוכל ל-WOW. היום, נסביר כיצד העיצוב המודרני השפיע על פינות האוכל ואלו סגנונות תוכלו למצוא.

 

השפעת הסגנון העיצובי-מודרני על פינות האוכל

לסגנון העיצוב המודרני הייתה ועדיין ישנה השפעה מהותית על תעשיית העיצוב, כולל כמובן על פינות אוכל. ההשפעה הזו באה לידי ביטוי בהכנסת חומרים חדשים לשולחנות אוכל מעוצבים, לדגש על אסתטיות לצד פונקציונאליות ועל סטייל עיצובי ייחודי ההופך את פינת האוכל ממשהו פרקטי בלבד לאמירה אופנתית ואפילו אומנותית בבית.

מה זה אומר בתכל'ס? שהיא יכולה בהחלט להיות עשויה מחומרים החורגים הרבה מעבר ל"רק" עץ טבעי ומלא, אלא לעשות שימוש במסגרת מתכת מעוצבת ויוקרתית, בגימורים מרהיבים כמו זהב, כסף ושיש, משטחי שולחן במראה מתכת, אבן או מזכוכית מחוסמת מעוצבת ואסתטית וכיוצא באלו.

בהחלט עוד יש מקום אסתטי ועיצובי לפינות אוכל בסגנון כפרי או קלאסי, העשויות בעיקר עץ מלא ועם מראה כללי של עץ טבעי. אך הסגנון המודרני הכניס המון חיים וחדשנות לעולם הרהיטים בכלל ופינות האוכל בפרט, עם חומרי גלם חדישים ורעננים, עיצובים מהפכניים ומרשימים, אלמנטים אומנותיים בשולחנות האוכל וסוגי גימור חדשים ומרתקים.

מהי פינת אוכל מודרנית?

לרוב היא תהיה מאופיינת בקווים נקיים, עיצוב יחסית מינימליסטי אך בו בזמן מוקפד, יוקרתי ומאוד אלגנטי ושימוש בחומרים איכותיים, לא אחת במראה "חלק" ואסתטי מאוד. קונספט המאפיין לא אחת רהיטים בעיצוב מודרני הוא "פחות זה יותר". הפוקוס הוא על פונקציונאליות ופשטות, לצד עיצוב המשדר מסר ברור של איכות ויוקרה. פינות אוכל אלו יוצרות חללים המרגישים מרווחים וחדשים, רעננים ומוקפדים, עם דגש מהותי על אסתטיקה וסטייל.

בפינת אוכל מודרנית הכיסאות והשולחן חייבים להחמיא ולהתאים אלו לאלו, מבחינת סגנון, חומרים, צבעים ואווירה. בנוסף סגנון זה אסתטי ואלגנטי מתאים הן לארוחות אינטימיות ואף רומנטיות אך גם לארוחות עם הרבה אורחים וסועדים, כשמעל הכל מרחף לוק מאוד מעוצב ומוקפד.

עיצוב הפנים כגורם משמעותי בבחירה

כמובן שמעצם היותן פינות אוכל המקדשות את העיצוב המודרני והמסוגנן, אלו דגמים המתאימים מאוד לחללים שגם כך מעוצבים בצורה עם סטייל מוקפד, אסתטי ונקי המאפיין את הסגנון המודרני, עם המון שיק ואופנתיות.

לכן יש משמעות אדירה ומהותית לעיצוב הפנים הכולל של הבית והחלל לבין בחירת פינת האוכל המתאימה ביותר, לא רק מבחינה פרקטית אלא גם מבחינת ויזואליות ואסתטיקה. סט של שולחן אוכל וכיסאות בסגנון מודרני לא ישתלב טוב בתוך חלל המעוצב בסטייל כפרי או בסגנון פרובנס למשל. זה מסביר את העלייה הפופולאריות של פינות אוכל בעיצוב מודרני בשנים האחרונות בשוק הישראלי, עלייה שבאה בצמוד להגברת הבחירה בעיצוב פנים מודרני, אלגנטי ואשר נע על הקו שבין מינימליסטי או סקנדינבי לבין יוקרתי ומפואר.

צרו את האווירה המושלמת בפינת האוכל שלכם

בבואכם לעצב את פינת האוכל החדשה והמעוצבת שלכם, יחד עם בחירת שולחן אוכל בעיצוב מודרני וכיסאות תואמים ומרשימים, שקלו להוסיף "פיצוץ" צבע מדליק ובולט איפשהו בחלל, על אחד הקירות, בגוף התאורה או באלמנט עיצובי אחר. כך תצרו מראה עכשווי ותכניסו אופי אישי כיפי לחלל.

בנוסף, בהתאם לצבעים ולסגנון פינת האוכל שתבחרו, תוכלו לשלב באזור פינת האוכל צבעים כמו לבן נקי, שחור עוצמתי, זהב, אפור עמוק ורב-רושם ואם הדגם של פינת האוכל מתאים גם זהב יכול להיות מטריף לגמרי. דווקא הניגודיות הזו בצבעים מגבירה ומעצימה את האפקט הוויזואלי והאסתטי ומייצרת אמירה אופנתית מאוד מודרנית, חדשנית וחזקה, לחדר או אזור אכילה בבית שלכם שאי אפשר להישאר אדישים אליו ואשר לא נראה כמו ים של פינות אוכל גנריות.

סוגים ואפשרויות בפינות אוכל מודרניות

כאשר תגיעו לאחד מסניפי דולצ'ה דיבאני, הנמצאים בפריסה ארצית נוחה במיוחד, מיד תוכלו להתרשם מהמבחר המשובח והמנצח שלנו בקטגוריית פינות האוכל המודרניות. לצד כמה דגמים על-זמניים בעיצוב ומראה קלאסי ומעץ טבעי מלא, רוב הדגמים שלנו נעים על הקו המודרני-עכשווי מבחינת סגנון עיצובי ואסתטי.

יש לנו פינות אוכל עגולות , מלבניות ומרובעות, נפתחות וקבועות, כאשר הקו הן מציעו אלגנטיות מרהיבה ויוקרתית, עיצובי רגליים חדישים ומיוחדים, צבעים חזקים ולעיתים פחות שגרתיים לשולחן אוכל מעוצב – למשל זהב, שיש או כסף ושימוש בחומרי גלם מעולים ומשדרי יוקרה כמו מתכת, זכוכית, קרמיקה עץ בגימור ייחודי ואקסקלוסיבי.

פינת אוכל מודרנית היא ממש יצירת אמנות שאתם מכניסים הביתה ומניחים בחלל מעוצב, אלגנטי ואשר הופך בן רגע למושלם ואידיאלי לאירוח, לארוחה רומנטית קסומה וגם לארוחות משפחתיות יומיומיות באווירה מוקפדת ומדהימה.

 

 

טיפים ליצירת פינת אוכל מודרנית בבית

לצד האלמנטים והמאפיינים שכבר ציינו לגבי סגנון זה בעיצוב פנים ועיצוב רהיטים, יש עוד כמה טיפים שתוכלו ליישם בבואכם לבחור ולעצב סט פינת אוכל מודרני בביתכם.

התמקדו בפונקציונאליות

לצד אלמנטים ויזואליים מרשימים ועיצוב חדשני החורג מהמסורתי והשגרתי בפינות אוכל ורהיטים, סטים מודרניים של פינות אוכל מעוצבים גם תוך המון מחשבה על פרקטיות ונוחות שימוש. לכן רבים מהדגמים הן שולחנות אוכל נפתחים המאפשרים גמישות בכמות הסועדים והאורחים ומשלבים כסאות מזמינים ונוחים שיגרמו לאורחים שלכם לרצות להישאר לשבת בנוח.

הרבה תאורה

אי אפשר ליצור חלל מודרני ומעוצב בלי להתייחס גם לצורך להאיר את האזור היטב, רצי עם גופי תאורה מעוצבים המתאימים בסגנון העיצובי שלהם לפינת האוכל. בהחלט אפשר להתקין גופי תאורה המאפשרים גם החלשת האורות לאווירה יותר חמימה ורומנטית, אך בגדול פינת האוכל צריכה הרבה אור כדי להשיג את מלוא האפקט.

אומנות או קישוט קיר שהוא הצהרה אופנתית

ביחד עם שילובי סגנונות ובעיקר הכנסת לפחות אלמנט אחד של צבע חזק ומובהק לפינת האוכל שלכם – בשולחן או הכיסאות עצמם או בפריט נוי על השולחן (או בגוף התאורה למשל), אנו ממליצים להעצים את המשיכה והמראה הוויזואלי של החלל באמצעות קישוט אחד הקירות המרכזיים והסמוכים לשולחן האוכל עם ציור או תמונה המושכת ותופסת את העין, למשל פריט מאוד צבעוני ואלגנטי או לחלופין מראה גדולה המשקפת אור וסטייל.

בחירת המיקום המתאים

פינת האוכל שלכם צריכה להיות מוצבת ביעילות והיגיון במרחב ובצורה שתעצים את החוויה והשימוש. זה אומר חלל פתוח וגדול עד כמה שניתן, מסביב יחסית מינימליסטי ונקי, רצוי עם הרבה אור טבעי ויחד עם כל המאפיינים והטיפים שכבר ציינו.

מוזמנים ומוזמנות לסניפי דולצ'ה דיבאני, לראות, להתנסות ולחוות את פאר היצירה והאיכות בעיצובים איטלקיים מרהיבים של פינות אוכל מודרניות, לצד קטלוג עשיר של רהיטים מעוצבים נוספים.

לתיאום פגישה