סלוני יוקרה – הכירו את דולצ'ה דיבאני

הוסיפו אלגנטיות ופונקציונאליות, יחד עם המון סטייל יוקרתי, לעיצוב הפנים בביתכם, עם סלוני יוקרה מרהיבים מבית דולצ'ה דיבאני – יבואנית רהיטים מעוצבים ויוקרתיים מאיטליה מיצרנים מובילים ומוערכים. עיצובים מוקפדים וסגנון המעביר תחושה ומסר ברורים של יוקרה ואיכות עילאיות, עם מבחר דגמים רחב החל בעיצוב עכשווי מודרני ועד סלונים בעיצוב קלאסי ועתיק, ריפודי עור ובד ברמה הגבוהה ביותר והקפדה חסרת פשרות על כל הפרטים – למערכות ישיבה סלוניות מושלמות!

מבחר עשיר של סלוני יוקרה לבחירתכם

המבחר שלנו של סלוני יוקרה כולל שלל דגמים ואפשרויות לבחירתכם, מערכות ישיבה גדולות ומלאות, כורסאות משולבות עם ספה, תוספות של שולחנות סלוניים יוקרתיים, סלונים שהם סט שלם ואחיד או דווקא מבחר אקלקטי של כמה דגמים יוקרתיים המשולבים יחד לסטייל האישי שלכם. דולצ'ה דיבאני מייבאת ומשווקת סלונים יוקרתיים לכל יישום וחלל, מסלונים קטנים יחסית ועד מערכות גדולות במיוחד לחללי מגורים רחבים ופתוחים. 

הסלונים שלנו מעוצבים בקפידה רבה ומשדרים יוקרה בצורה ברורה, בחירה מושלמת לאירוח רב רושם, כמו גם לבילוי אינטימי ומשפחתי בשגרה, סלוני יוקרה המשלבים בצורה מושלמת בין נוחות, לעיצוב, בין שימושיות לסטייל, בין מראה מוקפד ומדויק לבין עמידות ואמינות לאורך שנים. דולצ'ה דיבאני מציעה לכם רק סלוני יוקרה שעונים על כל הדרישות מסלון יוקרתי, לא רק עיצוב יפה אלא גם דגש בלתי מתפשר על נוחות, חומרי גלם מעולים, דיוק וגימור מושלם. 

קטלוג הסלונים ומערכות הישיבה שלנו יבהיר לכם במהרה את האיכויות והסטייל המרהיב בכל דגם ודגם של סלוני היוקרה שלנו:

  • עיצובים מוקפדים ועם גימור מושלם שבהחלט עונה להגדרות של תעשיית מוצרי היוקרה והפרימיום.
  • חומרי ריפוד מעולים ואיכותיים, עורות אמיתיים בשלל צבעים וגימורים, בדים רחיצים נעימים למגע, מונעי כתמים וקלים לניקוי. מגוון אפשרויות של צבעים, מלבן עד שחור, מפסטלים עדינים ועד צבעים חזקים ועזים עם אמירה אופנתית בולטת, לבחירה והתאמה אישית ברוב הדגמים.
  • תשתיות ומסגרות חזקות ועמידות של כל מערכת ישיבה יוקרתית ורהיטים סלוניים שונים. 
  • מגוון אדיר של עיצובים אלגנטיים מיוחדים במינם ומרהיבים: וינטג', קלאסי, כפרי, מודרני, עכשווי, איטלקי, מפואר או דווקא מינימליסטי. 

 

כל סלון יוקרתי שאנו מייבאים ומשווקים ללקוחותינו מיוצר מחומרים באיכות פרימיום ועל ידי אנשי מקצוע שהם אומנים בתחומם, עם דגש רב על דיוק, איכות וגימור. כך שאתם נהנים ממוצר יוקרתי לכל דבר! 

סלון יוקרתי במחיר מנצח – היתרון של דולצ'ה דיבאני!

יתרון נוסף של סלון יוקרה מבית דולצ'ה דיבאני הוא במחיר. הודות לעובדה שאנו עובדים ישירות עם יצרנים באיטליה וספקים שונים ברחבי העולם, אנו מציעים לכם מוצרים ומערכות ישירות מהיבואן לצרכן, במחירים מנצחים ואטרקטיביים במיוחד, במיוחד בהתחשב באיכות שאתם מקבלים! 

סוג ומהות הרהיטים שתציבו בסלון שלכם, יגדירו במובנים רבים מי אתם, לעצמכם ולאורחים שלכם. הסלון הוא חדר פעיל ושוקק חיים, בשגרה ובאירועי אירוח מיוחדים, סלוני יוקרה מאפשרים לכם גם לקבל סלון נוח ואיכותי במיוחד וגם ליהנות ולהרשים בעיצוב סופר יוקרתי ואלגנטי. מוזמנים לסניפי דולצ'ה דיבאני לבחירת סלון היוקרה המושלם עבורכם.

לתיאום פגישה