מערכות ישיבה מפוארות

דולצ'ה דיבאני זהו מותג רהיטים שהוקם בשנת 2008 ובמשך 14 שנים, מייבא מערכות ישיבה מפוארות מאיטליה ומרחבי העולם. לרשת יש סניפים בפריסה ארצית ובהן קולקציות מרהיבות בעיצובים יוקרתיים, הכוללות בדים מפוארים, חומרים משובחים, גימורים נקיים, פרטים מתוחכמים ואסתטיקה עיצובית יוצאת דופן. 

סניפי הרשת מציעים נקודת מבט רעננה ומודרנית של עיצוב רהיטים, והאתר אונליין מתעדכן ללא הרף בכל הקולקציות החדשות והדגמים הקיימים, כך שתוכלו להישאר מעודכנים, לבצע רכישות טלפוניות או להגיע לסניפי הרשת כדי להתרשם בעצמכם מהמבחר הגדול של מערכות ישיבה מפוארות שזמין עבורכם בסגנונות שונים. 

ואם שאלתם את עצמכם מה בדיוק הופך מערכות ישיבה למפוארות, המומחים של דולצ'ה דיבאני משתפים בפרמטרים החשובים. 

התאמה אישית של מערכות ישיבה

במערכות ישיבה מפוארות מוקדשת המון מחשבה לכל אורך תהליך הייצור. כתוצאה מכך הן בנויות היטב ומציעות אפשרויות קומפוזיציה רבות ומגוונות. מערכות ישיבה מודולריות ניתן להתאים בדיוק לחלל בו הן מוצבות, למקם אותן מחדש בהתאם לצורך וליהנות מעיצוב חדשני, יוקרתי ואסתטי במקביל. יש כל כך הרבה התאמה אישית במגוון מערכות ישיבה של המותג, החל בצבעי הבדים, דרך הסגנונות השונים ועד לסוג חומרי הייצור. 

 

קדמה טכנולוגית של ספות מפוארות

מערכות ישיבה פינתיות מעודדות ערבי אירוח ויצירת קשרים חברתיים חדשים, תוך שמשלבות מנגנונים מתקדמים שחושבים על נוחות ופונקציונליות. אין ספק שהן מביאות לתודעה את הצרכים המודרניים של חללים מעוצבים להפליא. אצלנו הקדמה הטכנולוגית באה לידי ביטוי בהמון דרכים, במערכות הישיבה שלנו תוכלו למצוא מנגנוני ריקליינר חשמליים שמשולבים למקסימום נוחות, בר משקאות נפתח עם מקום לכוסות, מיטות נפתחות ובכלל, האפשרות להוסיף מנגנונים כאלו ואחרים. 

עיצוב מפואר מתוכנן בקפידה

העיצוב של משענות הגב במערכות ישיבה מפוארות מספק נוחות משופרת וארגונומיה מעולה ליציבה טובה יותר. הצורות של הספות גיאומטריות, כוללות קווים נקיים ומודרניים, ולא פעם העיצובים מדגימים את המשמעות של חשיבה מחוץ לקופסא. החלקים המודולריים של הספות משמשים כמקומות ישיבה, אך גם ניתנים לשליפה ואפשר להשתמש בהם גם כשולחנות אופנתיים פרקטיים ותואמים עליהם אפשר להניח חפצים כמו ספרים, ספלי תה או אלמנטים דקורטיביים. חלק מהספות מרופדות בחומרים אלסטיים עבור נוחות מרבית. 

חומרי גלם איכותיים מפוארים

מעבר לעיצוב ולהתאמה האישית, הכיסויים, חומרי הגלם והבדים של מערכות הישיבה הם שמעניקים את אותה תחושת יוקרה ופאר ייחודית. הספות של דולצ'ה דיבאני מיוצרות מעור אמיתי איכותי, מבדים יוקרתיים ומחומרי גלם משובחים שמשולבים להם יחדיו ויוצרים את הדגמים האלגנטיים והמלוטשים שאתם רואים. כאשר אתם קונים מערכות ישיבה יוקרתיות אינכם צריכים לבדוק רק את תג המחיר אלא גם את החומרים שמשמשים לייצור, וכמובן שלייצור רהיטים באיכות גבוהה יש להשתמש בחומרי גלם באיכות גבוהה. 

עור אמיתי או קטיפה

אחד מחומרי הגלם שבדרך כלל מזוהים עם מערכות ישיבה יוקרתיות הוא עור, מכיוון שזהו חומר גלם יוקרתי בפני עצמו. עור יחזיק מעמד לאורך זמן, ומערכות ישיבה מעור יגלו עמידות גבוהה כל עוד הבסיס איתן ומיוצר במלאכת מחשבת, מחומרי גלם איכותיים. כמו עור אמיתי גם קטיפה היא חומר גלם משובח שמאופיין עם פאר והדר. לקטיפה יש איכות מעולה והיא מתעלה על סוגים אחרים של בדים. 

 

ייחודיות ומקוריות

מערכות ישיבה מפוארות אינן דומות כלל למערכות ישיבה שיצאו מפס ייצור ונמצאות בבתים של אלפי אנשים אחרים. כבר מהרגע הראשון אפשר לראות שהדגמים בדולצ'ה דיבאני מיוחדים, מתוחכמים והם ישתלבו בבית בצורה מאוד ייחודית בהתאמה לכל סגנון עיצוב. 

שירות אישי

אצלנו בדולצ'ה דיבאני כל הרצונות, השאלות או החששות שלכם שלכם יקבלו מענה מושלם והשירות שתקבלו בטלפון או בסניפים יהיה פשוט נהדר. אנו כאן כדי להציג לכם את כל האפשרויות שעומדות לרשותכם עם המון סבלנות ויחס אישי, במטרה לעזור לכם להגיע לבחירה מעולה שתשמש אתכם בצורה הכי טובה. 

כל הרהיטים שאתם רואים באתר וזמינים עבורכם בסניפי הרשת, כוללים את כל התכונות שמצוינות לעיל. כשאתם מגיעים אלינו אנו נוודא שתצאו עם מוצר שעוצב בכישרון ואהבה במטרה לשפר את איכות חייכם במידה מרבית!

לתיאום פגישה