שולחנות סלון נמוכים

יחד עם מערכת ישיבה מעוצבת, איכותית ונוחה המתואמת במיוחד לצרכים שלכם ולהעדפות האסתטיות שלכם, כדי להיות מושלם ומתאים לשלל השימושים שלכם מהסלון בביתכם, אתם חייבים שולחן סלון איכותי ומזמין. אחד הטרנדים הלוהטים ביותר בתחום עיצוב הבית והריהוט כיום הוא שולחנות סלון נמוכים, המציעים פרופיל מינימליסטי בגובה נמוך וניגודיות אסתטית מעניינת לעומת רהיטים אחרים, למשל לעומת פינת אוכל גבוהה ומסיבית.

ברשת הריהוט המובילה דולצ'ה דיבאני תמצאו מבחר מנצח, מעוצב ומוקפד של שולחנות סלון נמוכים בשלל סגנונות עיצוב ואפשרויות של חומרים וסוגי גימור, עם איכות חסרת פשרות ומחירים אטרקטיביים ישירות מהיבואן לצרכן. מוזמנים לסניפי הרשת, בפריסה ארצית נוחה, לבחור לכם שולחן סלון נמוך ומקסים ועוד מגוון אדיר של פריטי ריהוט מעוצבים לבית.  

טרנד שולחנות הסלון הנמוכים

כאמור, טרנד בולט ומתפתח בעולם עיצוב הפנים בשנים האחרונות הפך להיות זה של שולחנות סלון נמוכים. אלו שולחנות סלון או שולחנות קפה היושבים קרוב לרצפה, עם רגליים נמוכות או בעיצובים מיוחדים ונמוכים כמו שולחן סלון מרחף או שולחן סלון ללא רגליים.

כאשר אנו מדברים על שולחן סלון נמוך, הגובה הוא כמובן עניין יחסי, כאשר יש שולחנות נמוכים מאוד ויש שולחנות סלוניים נמוכים אך לא לגמרי צמודים לרצפה. כך, אם אתם מעדיפים אסתטית ועיצובית שולחן קפה נמוך, אך עדיין שיהיה אפשר לנקות מתחתיו באמצעות רובוט שואב אבק, שואב אבק אלחוטי או אפילו "סתם" מטאטא ומגב, בהחלט יש דגמים המאפשרים שילוב שכזה תוך כדי שמירה על עיצוב של פרופיל נמוך יחסית.

ישנם שולחנות סלון נמוכים במגוון סגנונות ועיצובים. למשל שולחנות אולטרה מינימליסטיים ומודרניים, עם קווים נקיים וחלקים ושימוש בסוגי גימור מודרניים כמו גימור שיש, גימור אבן טבעית, גימור מבריק וכיוצא באלו. ישנם שולחנות קפה נמוכים השומרים על מראה כפרי וטבעי יותר, עם צורות קלאסיות ושימוש בחומרים טבעיים כמו עץ מלא או גימור במראה עץ טבעי. כך, יש גם שולחנות סלוניים נמוכים עגולים, מרובעים, מלבניים, בצורות מופשטות וכן הלאה – מבחר עשיר, מעוצב ואיכותי בדולצ'ה דיבאני.

אחת הסיבות ליישם אצלכם בבית את הטרנד של שולחנות סלון נמוכים היא למשל כניגוד ויזואלי ואסתטי בין שולחן הסלון הנמוך לבין פינת אוכל גבוהה, במיוחד כאשר הסלון ופינת האוכל צמודים זה לזה ואתם רוצים ליצור הפרדה תפיסתית ועיצובית בין שני חללי המגורים הסופר שימושיים הללו.

יתרונות של שולחן סלון נמוך

  • תפיסת חלל קטנה עם טביעת רגל הנתפסת מבחינה ויזואלית כקטנה ומינימליסטית יותר.
  • יצירת ניגודיות ויזואלית בין מתחם הסלון לאזור פינת האכל הגבוהה והמסיבית יותר.
  • יצירת מראה אסתטי של זרימה נעימה ומודרנית יותר בחלל הסלון שלכם.
  • סטייל מינימליסטי הנעים לעין ויוצר תחושה מזמינה ומותאמת מאוד למערכות ישיבה תואמות.
  • בחלק מהדגמים של שולחנות קפה נמוכים, יציבות משופרת ונוחות שימוש בבתים עם ילדים קטנים.

דוגמאות מעשיות לשולחנות סלון נמוכים מקטלוג דולצ'ה דיבאני

לפניכם כמה דוגמאות מעשיות ובעיצובים שונים ומגוונים של שולחנות סלון נמוכים, מהקטלוג של דולצ'ה דיבאני. בנוסף לדגמים אלו, תוכלו למצוא בסניפים עוד דגמים איכותיים ומעוצבים, את רובם ניתן להתאים אישית אפילו יותר לדרישות ולהעדפות שלכם.

  • סט מזנון ושולחן – שולחן סלוני מלבני, נמוך ובעיצוב עוצר נשימה. מראה נקי בעיצוב מודרני, ואפשרות למזנון תואם.
  • שולחנות מרובעים מודרניים – שולחנות סלון נמוכים, מרובעים, בסטייל מאוד מודרני ונקי ומראה התואם לדגם המזנון הצף. מגיעים בשחור מט והגעתם בצמד מאפשרת התאמה אישית מושלמת לגודל ועיצוב הסלון שלכם.
  • שולחן מלבני משולב עם מרובע – דגם מיוחד של שולחן סלון נמוך, עם אפשרות למזנון תואם. שולחן מלבני מואר וגם שולחן מרובע בצבע שחור, שילוב מנצח של צבעים מנוגדים.

לתיאום פגישה