מיטה זוגית מעור לשינה מושלמת

חדר השינה הוא ממלכתה השלווה של סביבת המגורים. החממה האינטימית למנוחה לאחר יום עמוס וארוך והתעוררות ליום חדש ומרענן מדי בוקר.
מיטות חדרי השינה המהודרות של דולצ'ה דיבאני הן יצירות מופת איטלקיות שעולות על כל דמיון ומהוות שילוב הרמוני וחובק בין פונקציונליות חסרת רבב לאופנתיות ועיצוב מהמם סטייל מלון בוטיק.
כל פרט בעיצובן הקלאסי והמרשים – החל מקווי המיטה הנקיים והמוקפדים, דרך בחירת החומרים המשובחים ביותר, ועד למשחקי הצלליות והמרקמים היוצרים דרמטיות מרשימה – נועד להעניק לכם חוויית שינה טוטאלית וחדשנית לחלוטין.

W3048

W755_1

W728

חוויית שינה נהדרת במגע האיטלקי היוקרתי

המיטה היא ללא עוררין מלכת חדר השינה ואם חשקה נפשכם לדרג את חוויית השינה שלכם לשיאים חדשים של נוחות מפנקת ולהעצים את האסתטיקה הכוללת של חדר השינה – הגעתם לכתובת הנכונה.

קולקציית מיטות חדרי השינה המפוארת של דולצ'ה דיבאני מגלמות את שיאו של העיצוב האיטלקי המשובח שמשלב יוקרה קלאסית, אלגנטיות טבעית ונוחות מופלאה.
בלב הקולקציה ניצבים הריפוד והעיצובים המרשימים מעור אמיתי איכותי ביותר.. ראשי המיטות הגבוהים עם העיטורים הגיאומטריים המורכבים מעניקים דרמטיות ויוצרים משחקי צלליות ומרקמים מרהיבים.
מעבר למראה העשיר, מיטות דולצ'ה דיבאני מציעות חוויית נוחות בלתי רגילה. מזרני איכות עילית משלבים קשיחות תומכת וגמישות עדינה. כל מיטה היא פריט ייחודי ובלעדי, עם גרגירי עור וגוונים מיוחדים משלה, ומהווה אובייקט עיצובי שאין שני לו.

מיטה במבצע
קרדיט : דולצ'ה דיבאני

הקסם הנצחי של מיטות עור זוגיות

מיטת עור זוגית הפכה למושא תשוקתם של רבים, שבוחרים בעור אמיתי בעל איכות יוצאת מן הכלל, עמידות גבוהה ותוחלת חיים ארוכה, שמתאים לכל תנאי מזג האוויר, ושומר על ברק ויופי לאורך זמן כחומר הגלם המשובח לריפוד המיטה. העור הנדיר והמהודר המעובד בטכניקות מסורתיות שומר על חום וגוונים טבעיים ומשדר אלגנטיות כבדה ומרשימה. בזכות עיבודו המשובח, העור רק משתבח עם השנים ומפיק חיים משלו.

מיטות מעור אמיתי : למה חשוב להשקיע בזה?

עור אמיתי הוא סימן ההיכר הבלתי מעורער של אומנות איטלקית ויהפוך במהרה לסיפור אהבה עבורכם. תוכלו לשקוע עד כלות במיטה וליהנות מאלגנטיות נצחית – חוויה חושית שאין כמוה המערסלת בנוחות מקסימלית.
מיטה זוגית מעור אמיתי מאופיינת בעור שעמיד בפני קרעים, דהייה ושריטות. העור הוא חומר נושם באופן טבעי ומתאים את עצמו לטמפרטורת הגוף כך שהוא מתאים גם לקיץ וגם לחורף. הברק הטבעי שלו בעל מראה אקסקלוסיבי סטייל מלון בוטיק ובניגוד לסברה הרווחת, מיטה זוגית מרופדת מעור קלה לתחזוקה וניקוי מדי פעם מאבק או באמצעות תכשיר טיפוח לעור ישמר את מראהו הייחודי לאורך שנים.

דגמי המיטות הזוגיות שלא כדאי לכם לפספס

 מציגים עושר רב של עיצובים הצהרתיים בעלי אמירה לכל חלל מבית היוצר של אומנים איטלקיים שמבינים את כוחו של עור אמיתי ויצרו עיצוב ייחודי שבנוי להחזיק מעמד ולשדרג כל מרחב. אפשר ליהנות ממגוון רחב של פריטים בכל טעם, שכל אחד מהם הוא עולם ומלואו תוך הקפדה ודיוק בכל פרט – מגוון מעודן ועד אקסטרווגנטי עם הגמישות של העור והשיק המתוחכם שמבטיח השקעה שמוכיחה את עצמה במבחן הזמן: בין היתר, תגלו מיטת פאר שתסב לכם אושר רב הודות למורשת של מצוינות איטלקית, מיטה בעלת קווים אלגנטיים ומינימליסטיים וריפוד עשיר.
ישנן גם מיטות כנף הצהרתיות בעלות אישיות כריזמטית כאשר ראש המיטה ניצב באור הזרקורים. בדולצ'ה דיבאני ניתן למצוא מיטות זוגיות שמהוות הגשמה קלאסית ומרהיבה של יוקרה ונוחות אינסופית. העיצוב המונומנטלי הייחודי ברמה עילית, מיטות גבוהות לצד מיטות נמוכות המקרינות מימות ואינטימיות שמזמינות אתכם לשקוע כולכם בחיבוקה הנעים ולתת לנינוחות מוחלטת להפוך לטבע שני.

איך נבחר את המיטה הנכונה עבור החדר שינה שלנו?

בבחירת מיטה זוגית מעוצבת לחדר השינה שלכם, בין אם אתם מעבירים אותו שיפוץ מקצה לקצה או פשוט מעוניינים לשדרג בטוב ביותר, כדאי להתייחס לגודל המיטה ולמידה שלה ביחס למרחב הנתון על מנת לאפשר מרחב תנועה חופשי. מומלץ לשים לב גם לקווי המתאר של המיטה – עיצובים מינימליסטיים לחללים צרים עמוסים וצפופים וכך גם פלטת גוונים ניטרלית ואילו בחללים רחבי ידיים אפשר בהחלט ללכת על ראשי מיטה הצהרתיים וקונסטרוקציה מאסיבית. בחללים בעלי פלטת גוונים מונוכרומטית אפשר "לשבור" את הצבעוניות של החדר באמצעות גוונים במגע חמים יותר כמו קאמל.
בכל מקרה, אל תתפשרו על ההיבט של נוחות ורמת תמיכה מספקת כמו שמיטות מעור אמיתי יודעות להעניק.

אז למה כדאי להיכנס לראות את כל המיטות שאנו מציעים באתר דולצ'ה דיבאני?

מיטות זוגיות מעור מבטיחות סביבת שינה נהדרת ומתמזגות בסינרגיה עם כל פריט עיצובי וסגנון. נבחרת המיטות מבית דולצ'ה שייכות למשפחה של רהיטים איטלקיים חסרי פשרות הנראות כמו יצירת אמנות. מסגרות עור ייחודיות העוטפות בהדר ובדרמה, מראה אומנותי, גיוון עיצובי של חומרים וסגנונות בקומבינציות יצירתיות.

אל תוותרו על פחות מאשר נוחות ויוקרה עילית לחדר השינה. מיטות יוקרה של דולצ'ה דיבאני ישדרגו את חוויית המגורים שלכם למפנק, מרגיע ואיכותי בסגנון האיטלקי האגדי. התרשמו מהעיצובים של מיטות עור שיכבשו לכם את הלב ואת חדר השינה >>

לתיאום פגישה