סלון פינתי ענק

סלון פינתי ענק הוא בחירה מעולה שהפכה למאוד מבוקשת בחלוף השנים. יחד עם זאת, בעלי בתים רבים חוששים שרהיט כל כך גדול בחדר יעמיס עליו. בפועל, ספות פינתיות מתאימות לכל כך הרבה חללים, לרבות חללים קטנים, עד כי הן הפכו לכל כך תכליתיות תוך שמציעות אינספור יתרונות. מה גם שהן פשוט עובדות טוב, תורמות רבות לסידור הישבה ולחלוקת החלל והופכות את חלל הסלון לפינה נוחה, מעוצבת ואטרקטיבית. 

סלון פינתי ענק הוא ההתאמה המושלמת עבור חללים פתוחים

אם החלל שלכם בבית פתוח אז סלון פינתי ענק מציע דרך מעולה להגדיר את החללים ולהפריד בין חלל האירוח לפינת האוכל או המטבח. ספה פינתית יוצרת מחסום טבעי: היא אינה קוטעת את הרצף, כי היא נמוכה וגם לא נראית מפלצתית כי קיר הטלוויזיה ממול מאזן אותה. האפקט של מערכת ישיבה פינתית גדולה יכול להפוך את החלל לנעים יותר, כאשר המרחב הפתוח גדול במיוחד. 

חסכון במקום וניצול טוב יותר של החלל עם מערכות ישיבה פינתיות ענקיות

היתרון הגדול של סלון פינתי ענק הוא שסלון כזה משתמש בחוכמה בחלל. בדרך כלל ממקמים את הסלון בצמוד לקיר, או אפילו שניים, ובאופן מיידי הוא מציע פתרון ישיבה פינתי וגדול כך שאתם יכולים להפיק את המרב מהשטח הפנוי. הסלון שלכם לא יהיה עמוס בספות, כורסאות ומקומות ישיבה נוספים ועדיין יהיה בו מלא מקום עבור בני המשפחה ואורחים. 

סלונים פינתיים ענקיים – עיצובים יפים, עדכניים ונקיים

ספות פינתיות זמינות בעיצובים מאוד אלגנטיים, מודרניים ופשוטים והן כוללות קווים נקיים. מעבר לכך הן מיוצרות ממגוון של חומרי גלם, צבעים ומרקמים כך שאתם יכולים להתאים אותן לכל רהיט בבית, לכל סגנון עיצובי ולכל מבנה של חלל. עיצובן הנקי מבטיח שהן לא ישתלטו על החלל, אלא אם כן תרצו שהסלון הענק יהפוך לנקודת המיקוד המרכזית, אז תוכלו לבחור בצבעים, חומרי גלם, עיצובים ומרקמים יוצאי דופן. 

יש גם פתרונות מודולריים הניתנים להתאמה אישית!

אם בהתאמה אישית עסקינן, יש לא מעט מערכות ישיבה פינתיות ומודולריות שתוכלו לשנות ולהתאים אותן לכל מבנה של חלל, לשנות את הפריסה כרצונם כאשר בא לכם שינוי, או כאשר אתם מארחים ורוצים להתאים את חלל האירוח בצורה מיטבית. יש גם מערכות ישיבה מפנקות במיוחד שכוללות מנגנונים חשמליים מובנים המאפשרים לכם להרים את הרגליים בסוף יום עבודה, להתרווח וליהנות מהפינוק המושלם. 

והיתרון הכי ענק – סלון פינתי ענק פשוט נוח במיוחד

הסלון הענק מספיק גדול כך שיכול שאפשר להושיב עליו משפחה שלמה ואורחים, אך אם אתם רוצים להתפנק בשעות הפנאי, במערכת ישיבה פינתית ענקית שני מבוגרים יכולים לשכב בנוחות, ילדי המשפחה יכולים להתפנק בשעות המסך מבלי לריב על מקום, אפשר להתכרבל יחד כל המשפחה מול הטלוויזיה או האח, להציע מקום לינה לאורחים וליהנות מנוחות מקסימלית ברגעים שונים של החיים. 

הבחירה המושלמת גם לחללים קטנים

ספה פינתית היא בחירה מעולה ופופולרית גם עבור חללים קטנים, שכן היא מציעה את היוקרה העיצובית, והמון מקום לשבת מבלי לתפוס שטח רצפה רב (בהשוואה לשתי ספות). לכן למרות שבעלי בתים רבים אולי מעט חוששים להכניס לחלל קטן ספה פינתית גדולה, לרוב בחירה זו דווקא תהפוך את החלל למרווח וגדול יותר. 

כאשר עיצוב פוגש בפונקציונליות – כל הסיבות לבחור בספה גדולה

סלון פינתי ענק הפך לאחת האופציות הפופולריות והאהובות בבתים רבים. ניתן למקם אותו בפינה של כל חדר, או להגדיר אזורים באמצעותו בחללים פתוחים וגדולים. במקום מספר כורסאות וספות, אתם יכולים לזכות מהמיטב שבכל העולמות עם מערכת ישיבה פינתית גדולה, מרווחת, נוחה וחסכונית במקום. 

לתיאום פגישה