ספות לבית – מדריך להתאמה

לעיתים קרובות לקוחות תוהים מהי הספה המושלמת לבית ואיזו ספה כדאי לבחור מתוך כל ההיצע העומד לרשותם. למעשה, לכל הספות לבית יש פוטנציאל התאמה נרחב, שכן כל ספה יכולה להיות מושלמת לבית מסוים. לכן סוד ההצלחה לבחירה נכונה של ספה הוא מענה מושלם ומדויק לצרכי המשתמשים.

כדי שתוכלו להגיע לבחירות הנכונות ביותר עבור חלל המגורים שלכם, ערכנו לכם את המדריך המושלם לבחירת ספות לבית, הכולל טיפים שיעזרו לכם לבחור את הספה המתאימה ביותר עבורכם.

מספר המושבים

כאשר קונים ספות לבית חשוב להחליט מה יהיה גודל הספה. גודל הספה תלוי במספר האנשים שישתמשו בה. בשלב זה כדאי לזכור שהספה אומנם תשמש אתכם על בסיס יומיומי אך עליה להיות מתאימה גם לאירועים מיוחדים ולאירוח בני משפחה וחברים שמגיעים לביקור. ישנם סוגים שונים של ספות לבית, בדגמים מגוונים, כך שקל להתאים בין הספה המתאימה לבין מבנה, גודל ועיצוב החלל. בנוסף התאימו בין הספה הנבחרת לבין סוג האירוח שאתם מעדיפים.

גודל החלל

לפני שאתם בוחרים ספה לבית, כדאי להבין כמה שטח רצפה עומד לרשותכם. שיטה טובה, שגם משמשת מעצבי פנים, היא לשרטט את קווי המתאר של הספות על הרצפה, כך תוכלו להבין אם המידה נכונה, ולבחור בגודל הדגם המתאים ביותר. מדדו את השטח שייעדתם לספה החדשה תוך התחשבות בגודל ובצורת החלל. שרטטו קווי מתאר של הספה שאתם מעוניינים לקנות וראו שהיא אכן מתאימה למרחב שעומד לרשותכם.

כמו כן שימו לב גם למידות הפתחים והמעברים לתוך הבית, כך שלא יהיה מצב שלא תצליחו להכניס את הספה.

כיצד הספה תשמש אתכם?

מי שמתכנן לקנות ספה צריך גם לשאול את עצמו כיצד הספה תשמש אותו. האם היא תשמש רק כמקום ישיבה, או שעל הספה להיפתח למיטה? דגם נפתח יהיה בחירה מעולה כאשר עליכם להמיר ספה במיטה בתדירות גבוהה, כמו שקורה בחללים קטנים, או כאשר נוטים לארח ללילה בני משפחה וחברים לעיתים קרובות. כמו כן פרמטר חשוב נוסף הוא מספר המשתמשים. האם יש ילדים קטנים בבית? אולי ישנן חיות מחמד שאוהבות לישון על הספה? כל אלו הם משתנים שצריך לקחת בחשבון בעת הבחירה.

 

להתאים את הספה לשימוש

חומר גלם, מסגרת ובנייה

זכרו את כלל האצבע הבא כאשר אתם קונים ספות לבית – מסגרת יציבה מבטיחה עמידות לאורך זמן. לכן שימו לב שמסגרת הספה מיוצרת מחומרים עמידים במיוחד. כמו כן הרגליים של הספה צריכות להיות חלק מהמסגרת או מחוברות אליה היטב. גם איכות הייצור משחקת תפקיד מרכזי, וספות עמידות יכללו יותר קפיצים שמציעים רמה גבוהה של תמיכה ואיכות בסטנדרט גבוה ביותר.

דבר נוסף שעליכם לבחון הוא מילוי הכריות. כריות המושב צריכות להיות מוצקות ולחזור לצורתן, מה גם שעליהן להיות כמה שיותר נוחות.

התאמה לצרכים שלכם

ספות לבית זמינות בעיצובים שונים, כאשר ישנן ספות בעלות פרופיל נמוך, ספות בעלות מנגנונים מתקדמים שמוסיפים טאץ' נוסף של נוחות ואף ספות מודולריות שמגיעות במגוון גדלים וממקסמות את השימוש בחלל. ספות מודולריות הן בחירה נבונה הודות לגמישות ורבגוניות. ניתן למקם אותן בתצורות שונות וכך להשתמש בחלל בדרכים שונות בהתאם לצורך. בחרו את התכונות הנוספות שמתאימות לצרכים ולאורח החיים הייחודי שלכם.

צורת זרועות הספה

קחו בחשבון את סגנון הזרועות של הספה ובדקו אם מלבד העיצוב, זרועות הספה נוחות מספיק כדי להניח עליהן ידיים, לישיבה ואפילו לנמנום. ישנם סוגים שונים של זרועות, וישנם סוגים שונים של העדפות: יש אנשים שיעדיפו זרועות מעוגלות בעוד שאחרים יעדיפו זרועות מרובעות. נקודה למחשבה – זרועות רחבות מתאימות לספות בסגנונות עכשוויים, אך הן יכולות לתפוס שטח גדול יותר.

סוג הריפוד

אם אתם רוצים להבטיח שהספה שאתם בוחרים תשמש אתכם לאורך זמן, בחירת הריפוד המתאים חשובה לא פחות מסטנדרטים גבוהים של ייצור. מבחינת ריפודים עומדות לרשותכם שתי אפשרויות עיקריות והן: בד ועור. יש המון סוגים של בדים המתאימים לריפוד ספות ביניהן כותנה, פשתן וקטיפה. ישנם גם בדי מיקרופייבר סינתטיים וכאשר הם מיוצרים באיכות גבוהה, הם יכולים לדמות את מראה הבד הטבעי של הבד אך להציע עמידות גבוהה יותר בפני דהייה, בלאי וכתמים.

ספות עור הן אפשרות יוקרתית ופרקטית, כאשר ספות לבית מעור אמיתי יכולות להתאים לכל עיצוב. ואם הן משלבות ייצור ובניה איכותיים, הן יציעו שפע של נוחות וסטייל. בנוסף עור הוא חומר גלם עמיד שהולך ומשתבח עם הזמן, באמצעות הטיפול המתאים.

צבע ודפוס

מצאתם את ספת החלומות שלכם אבל אינכם בטוחים איזה צבע יתאים לעיצוב וסגנון הבית? כיום יש לא מעט ספות ניטרליות שיעבדו עם דפוסים וצבעים שונים. אם העיצוב שלכם כולל גוונים חמים, בחרו בספה בגוון חם ועדין, והוסיפו צבע באמצעות כריות נוי או שטיחים, שאותם יותר קל ופשוט להחליף בהתאם לטרנד השולט. אם אתם מרגישים שספה צבעונית תעבוד היטב בביתכם, פשוט בחרו באחת שיהיה יותר קל לסגנן כאשר הטרנדים משתנים.

סגנון הספה

ספת זמינות במגוון סגנונות: קלאסי, מודרני, כפרי, עכשווי ועוד. בחרו בסגנון המתאים ביותר לבית שלכם. יחד עם זאת, לא צריך לפחד לערבב בין סגנונות. כיום יש לא מעט ספות קלאסיות אשר כוללות טוויסט מודרני ולהיפך, כך שספה מעוצבת ואיכותית יכולה להשתלב בהמון סוגים וסגנונות של חללים.

מבחר ספות לבית זמין עבורכם בסניפי דולצ'ה דיבאני

מעוניינים להגיע לבחירה הנכונה עבור הסלון שלכם? בסניפי דולצ'ה דיבאני יש מבחר עצום של ספות לבית בשלל סגנונות, עיצובים, דגמים וצבעים וברמת איכות איטלקית.

צוות המומחים שלנו ישמח לעזור לכם לבחור את הספה המתאימה ביותר לבית שלכם. מוזמנים ליצור קשר ולתאם מועד הגעה לסניף הקרוב למקום מגוריכם!

לתיאום פגישה