סגנונות עיצוב הבית – פרובנס, כפרי, וינטג', מודרני – מה הסטייל שלכם?

האם גם אתם מצאתם את עצמכם שואלים מהם בעצם הסגנונות העיקריים בעיצוב פנים ובעיצוב הבית ומה הסגנון שמתאים לכם, הסגנון שאתם אוהבים וגורם לכם להרגיש הכי בבית? זהו באמת עולם מבלבל, עמוס בסגנונות ובאלמנטים עיצוביים, אסתטיים ופונקציונאליים, היוצרים יחד שלם שאמור לעלות על סך חלקיו וליצור סגנון נעים, אישי ומחבר. בין אם אתם לקראת מעבר לדירה חדשה, לפני שיפוץ הבית או פשוט רוצים לרענן את עיצוב הפנים שלכם ברהיטים חדשים ומעוצבים, חשוב שתבינו מה הסטייל שלכם ואיזה עיצוב אתם רוצים בביתכם.

דולצ'ה דיבאני מייבאת מגוון רחב ומשובח של רהיטים מעוצבים, מאיטליה ומיצרנים מובילים בעולם, באיכות חסרת פשרות ומחירים מנצחים, ישירות מהיבואן לצרכן. בקטלוג שלנו תמצאו רהיטים, מערכות שינה וישיבה, מוצרי נוי וקישוט במבחר סגנונות עיצוב הבית – הכל אלגנטי, מרשים ומוקפד בכל היבט. מוזמנים לאחד מסניפי הרשת כדי למצוא את הרהיטים המעוצבים המושלמים עבורכם או לשוטט בקטלוג האינטרנטי שלנו ולבצע רכישה ישירה דרך הטלפון עם אנשי השירות שלנו המצפים לכם עם כל הפרטים, המידות והתמונות.

לפניכם מדריך קצר ושימושי להכרת סגנונות עיצוב הבית העיקריים והפופולאריים ביותר בשוק הישראלי, בתקווה שזה יעזור לכם למצוא את הסטייל שלכם ולבחור את הרהיטים והפריטים שמתאימים לכם בדיוק.

 

עיצוב פנים בסגנון מודרני

סגנון עיצוב פנים המקבל השראה מטרנדים עכשוויים, חומרי גלם חדשניים ומודרניים. עיצוב מודרני מאופיין בקווים ישרים, מינימליסטיים, בלי המון פרטים או דוגמאות ולרוב גם בלי המון שילובי צבעים. סגנון מודרני מספק תחושה אסתטית פתוחה, נקייה ולרוב מאוד מוארת, עם אלמנטים מונוכרומטיים במקרים רבים. גווני הצבע השולטים הן לבן, גוונים אפורים, שחור, עם נגיעות מדויקות של צבע או תוספות ניגודיות כמו עץ טבעי. 

 

עיצוב הבית בסגנון כפרי

סגנון עיצוב הבית שהוא בדיוק ההיפך מהסגנון המודרני, במקום מינימליזם קריר וקווים ישרים זהו סגנון חם, ביתי, עם קווים מעוגלים ושימוש בחומרי גלם מסורתיים ו"חמימים" יותר, כמו עץ, אבן, קווים מעוגלים וזורמים. עיצוב כפרי כולל הרבה שימוש בעץ, בסטייל טבעי יחסית, ובטקסטילים נעימים בגווני פסטל נעימים. סגנון מאוד פופולארי בישראל, באופן טבעי בעיקר בבתים במרחב הכפרי. 

 

סגנון וינטג' / רטרו

עיצוב פנים השואב השראה מימים עברו, מעשורים רחוקים וצבעוניים בהיסטוריה האנושית. למעשה, סגנונות וינטג' ורטרו הם שונים מאוד זה מזה, כל אחד בעל מאפיינים אסתטיים נפרדים והשראה המגיעה מתקופות שונות. סטייל רטרו לוקח פריטים וסגנונות מהתרבות הפופולארית בעבר ומעביר אותם בפרשנות עכשווית למרחבי הבית, עם המון צבעוניות כיפית. 

סגנון וינטג' שואב את ההשראה העיצובית שלו מתקופות ישנות יותר, משנות השבעים ומטה, עם שימוש רב בעור מיושן ואלגנטי וקווי עיצוב שכאילו מגיעים במכונת זמן מאירופה וארה"ב של שנות ה-50 או ה-60. בעיצוב איטלקי עכשווי, מעצבים רבים עושים שימוש בסגנון וינטג', עם טאץ' איטלקי קלאסי וסופר אלגנטי.

 

עיצוב פנים סטייל פרובנס

סגנון עיצוב פנים שישראלים רבים מאוד אוהבים, באופן טבעי שואב השראה מהאסתטיקה והעיצוב של פרובנס אשר בצרפת, כמו גם סטייל מסוים שיותר נוטה לעיצוב הטוסקני ואשר לפעמים "מערבבים" אותו עם הסגנון הפרובנסי. זהו למעשה סוג אחר של סגנון כפרי, מוקפד וטיפוסי, עם שימוש אלגנטי ומקסים בברזל בלוק מיושן, אבן טבעית, עץ טבעי מרשים וצבעי פסטל רכים כמו גווני כחול, אפור וכדומה. 

 

עיצוב הבית בסטייל מפואר-יוקרתי

מבין סגנונות עיצוב הבית השונים, זהו אולי המפואר והיוקרתי ביותר מבחינת האווירה והסטייל שהוא מספק, כפי שניתן להבין משם הסגנון. זהו סגנון השואב חלקים מהסגנון המודרני, אך שם אותם על "סטרואידים" עיצוביים, כמו גם שימוש נרחב באלמנטים מפוארים, יוקרתיים ואפילו פומפוזיים, אך באופן אלגנטי, מרשים ואשר מעביר מסר חד של יוקרה, איכות ושיק. 

 

לצד סגנונות עיצוב הבית שסקרנו כאן בקצרה, יש גם סגנונות נוספים, כמו עיצוב פנים בסגנון נורדי-סקנדניבי, סטייל בוהו שיק, עיצוב ים-תיכוני, עיצוב אקלקטי שלוקח משהו מכל העולמות ועיצוב תעשייתי העושה שימוש בחומרי גלם כמו מתכת, בטון חשוף ופלסטיק ומראה תעשייתי חשוף ופתוח. 

בואו לאחד מסניפי דולצ'ה דיבאני וגלו את העושר העיצובי והסגנוני שאנו מציעים לכם ברהיטים מעוצבים ואיכותיים, מצאו את הסטייל שלכם ושדרגו את מראה ועיצוב הבית.

לתיאום פגישה