מרהטים את הבית – מבצעי ריהוט לחג הסוכות

אצלנו בישראל, תקופות החגים הן כנראה הזמן הכי פופולארי בשנה לריענון הסטייל והפונקציונאליות של הבית עם רהיטים חדשים – וחג סוכות מהווה בהקשר זה חג נהדר להתחדש ברהיטים מעוצבים, יוקרתיים ומהממים לבית, רגע לפני שהחורף מגיע והאווירה הביתית מתחזקת ואם אנרגיות של חג והתחדשות באוויר, התחדשות עם רהיטים איטלקיים מדהימים!

אם שאלתם את עצמכם מתי הזמן הכי טוב לקנות רהיטים חדשים לבית, אנחנו בדולצ'ה דיבאני כאן כדי לספר לכם על מבצעי סוכות המטריפים שלנו, עם אינספור רהיטים איכותיים, עמידים וכמובן שנראים מעולה, במחירים סופר אטרקטיביים וצוות מקצועי שרק מחכה לכם בסניפים להתאים עבורכם את הפריטים האופטימאליים.

אז, היכנסו ל-MODE של חג ושל התחדשות ברהיטים מהממים והצטרפו אלינו לקרוא על סייל סוכות של דוצ'ה דיבאני.

רהיטים חדשים לקראת החורף

חג סוכות גם סוגר את תקופת חגי תשרי וגם מסמן את תחילת הסתיו ואת המעבר המתקרב מהקיץ הישראלי הלוהט לחורף שבו אנחנו נמצאים יותר בבית, מתפנקים, מארחים בבית ומחפשים את התנאים החמימים והמזמינים ביותר כשבחוץ קר וגשום. לכן, תקופת סוכות והסתיו מהווה את ההזדמנות האידיאלית לחדש ולרענן את הבית עם רהיטים חדשים ומעוצבים, בסטייל איטלקי מוקפד ואלגנטי ומסר ברור של השקעה, יוקרה ואסתטיקה מתקדמת.

בין אם אתם עומדים לעבור לדירה או בית חדשים (מרגש!) או שאתם פשוט בעניין של חידוש עיצוב הפנים והאסתטיקה של ביתכם הקיים, מבצעי ריהוט לחג סוכות מבית דולצ'ה דיבאני מציעים לכם מבחר משובח ורחב במיוחד לצד מחירים פשוט מדהימים, עם איכות בלתי מתפשרת ישירות מהיבואן לצרכן.

מבצעי סוכות על כל סוגי הרהיטים

המחירים שלנו בדולצ'ה דיבאני נמוכים ותחרותיים כל השנה, בזכות המודל הייחודי שלנו של מכירה ישירות מהיבואן לצרכן, כשאתם מקבלים רהיטים איכותיים ומוקפדים ישירות מבתי העיצוב והייצור שאנו עובדים איתם בחו"ל. אבל בתקופות של סיילים לקראת החגים, כמו למשל מבצעי ריהוט לסוכות, אתם נהנים מירידות מחיר דרמטיות וממבצעים אטרקטיביים בטירוף.

ורוצים לשמוע מה עוד יותר מלהיב וענק? מבצעי סוכות שלנו מוצעים לכם על כל קטגוריות הריהוט ועל מבחר אדיר של דגמים, גם קיימים שעומדים לפני החלפת קולקציות וגם חדשים יותר. כך אתם יכולים לחדש את הבית בשיא הסטייל עם סלון איטלקי עוצר נשימה ועם מבצעים על מערכות ישיבה, פינות אוכל מלאות, כורסאות יוקרתיות, מזנונים אולטרה-מעוצבים לסלון ולחדרים, מערכות שינה מלאות ומיטות מפנקות ביותר וגם על האקססוריז המדהימים שלנו יש תמיד מבצעים מעולים. כך, אפשר באמת לרהט את כל הבית, במחירים נמוכים ונגישים ועם עיצובים פורצי גבולות ואלגנטיים ביותר.

הצטרפו למועדון הלקוחות שלנו ועקבו אחר הפרסומים שלנו ברשתות החברתיות כדי לדעת ראשונים על כל המבצעים הכי חמים, גם מבצעי ריהוט לסוכות וגם מבצעים מיוחדים נוספים לאורך השנה. מחכים לכם בסניפים!

לתיאום פגישה