מבצעי ריהוט לקראת ראש השנה

אחת השאלות שהלקוחות שלנו שואלים אותנו ללא הרף היא מתי הזמן הטוב ביותר לקנות ריהוט לבית? כמותג מוביל בתחום הרהיטים, משמח אותנו לדעת שאתם זוכים לעסקה טובה על הרהיטים החדשים שלכם. לכן אחת לתקופה אנו אוהבים לצאת בסייל ריהוט מטורף שהופך את ההשקעה ברהיטי דולצ'ה דיבאני לעוד יותר משתלמת! 

שמחים לבשר שאחד הסיילים האלו מתרחש בקרוב –  לקראת ראש השנה!

הזמן המושלם להתחדש

ראש השנה הוא סמל מובהק להתחדשות. שנה חדשה שכבר נמצאת מעבר לפינה והזמן שלנו לנער את האבק מהחיים, לרענן את הבית שלנו וליישר קו עם הצרכים המשתנים. לא חייבים לעבור דירה כדי לעשות שינוי משמעותי, אפשר פשוט להחליף רהיטים ולקנות ריהוט חלומי ואיכותי. 

מבצעי ריהוט לראש השנה, מאפשרים לכם להתפנק עם רהיטים יוקרתיים ואיכותיים שזמינים עבורכם במחירים הרבה יותר משתלמים מהרגיל. בין אם אתם מחפשים מערכת ישיבה שלמה ובין אם כורסה, בין אם פינת אוכל ובין אם שולחן קפה קטן, אנו מזמינים אתכם להתעדכן בכל מבצעי הריהוט שלנו לקראת ראש השנה, וליהנות ממחירים טובים עבור סוגים שונים של רהיטים. 

על אילו סוגי רהיטים חלים מבצעים?

לקראת ראש השנה תמצאו לא מעט מבצעי ריהוט לשנה החדשה, לכן כדאי להתעדכן לגבי המבצעים השונים באתר ובסניפים. המבצעים תקפים עבור קטגוריות שונות של רהיטים, בכל קטגוריה ישנם מוצרים נבחרים שמחירם יהיה נמוך יותר באופן משמעותי. 

חשוב לציין שדולצ'ה דיבאני דואגת להביא ללקוחותיה את המילה אחרונה בעולם העיצוב ומייבאת באופן ישיר רהיטים מאיטליה ומכל רחבי העולם, תוך שמציעה סטנדרט מאוד גבוה של איכות, עמידות, עיצוב וגימורים. לכן מבצעים על רהיטי החברה מאוד משתלמים ומספקים לכם תמורה עוד יותר גדולה בעבור המחיר. 

לא מעט סוגי מוצרים נכנסים אצלנו למבצעי ריהוט לקראת ראש השנה, ביניהם: כורסאות, פינות אוכל, כסאות, מיטות, מזנונים, יחידות קיר ושולחנות סלון, ספות מעצבים, מערכות ישיבה ומבחר רחב של רהיטים ואביזרים לבית בעיצוב יוקרתי ואלגנטי, ברמת גימור גבוהה ובאיכות בלתי מתפשרת. 

מוזמנים להישאר מעודכנים תמיד!

כדי להישאר מעודכנים במבצעי ריהוט לחגים אנו מזמינים אתכם להפוך לחברי מועדון הלקוחות שלנו. כחברי מועדון הלקוחות, תוכלו לדעת רגע לפני כולם על מבצעי ריהוט לקראת ראש השנה, ולהבטיח לעצמכם את הרהיטים שאתם הכי אוהבים. לא פעם מבצעי ריהוט לקראת חגים מצמצמים את המלאי במידה משמעותית וכל הקודם זוכה. כאשר אתם ראשונים לדעת על מבצע חם, אתם גם ראשונים לפעול, מה גם שיש הטבות ומבצעים מיוחדים שזמינים רק לחברי מועדון, לכן מהחברות אתנו גם אתם מרוויחים!

שווה לחכות למבצעי ריהוט בחגים?

סייל החגים שלנו ענק ומפנק במיוחד, הקרוב חל לקראת ראש השנה (יש גם חגים נוספים!) ומציע לכם את האפשרות לחדש את עיצוב הבית לפני ערב החג, ולהפתיע את בני המשפחה והחברים בעיצוב פנים מרהיב שלא ישאיר אף אחד אדיש ויהפוך את המרחב הביתי שלכם לחלל יוקרתי, מפנק ושימושי שכיף לחזור אליו!

ראש השנה כבר ממש מעבר לפינה! מזמינים אתכם להתעדכן במבצעי ריהוט לקראת השנה החדשה ולשדרג את הבית עם הרהיטים האיכותיים והיוקרתיים בעיצוב איטלקי מבית דולצ'ה דיבאני! מחכים לכם באתר ובסניפים!

 

לתיאום פגישה