רהיטים למכירה

מכירים את זה שתמיד אומרים לנו ש"אי אפשר ללכת בלי ולהרגיש עם" או לחלופין ש"אי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה"? אולי במקרים רבים בחיים הפתגמים האלו נכונים, אבל בהחלט יש מצבים בהם דווקא תפיסות אלו קורסות לגמרי. מצב אחד כזה הוא האפשרות לרכוש רהיטים שהיו בתצוגה, במחירים נמוכים משמעותית מהמחיר הרגיל אך עם אתה איכות מוקפדת ומסוגננת. 

מעת לעת, רשת הרהיטים המעוצבים דולצ'ה דיבאני מציעה ללקוחותיה מבצעים מטריפים וסופר אטרקטיביים על רהיטים למכירה מתצוגה – מעוצבים, מלאי סגנון וסטייל אלגנטי, במצב מעולה אבל במחיר אפילו יותר נמוך ותחרותי מהרגיל. הזדמנות אמיתית ונהדרת להתחדש בפינת אוכל מהממת או במערכת ישיבה מעוצבת כמו שרציתם, במחיר "רצפה" שהופך את כל החוויה לעוד יותר משתלמת וייחודית. 

מחפשים רהיטים מעוצבים ואיכותיים במחירים נמוכים במיוחד? חולמים לשדרג את הבית עם רהיט חדש ומעוצב אבל לא רוצים "לקרוע את הארנק"? יותר ממוזמנים לסניפי דולצ'ה דיבאני ולדף המבצעים כאן באתר, להתרשם מהמבחר והאיכות ולמצוא הזדמנויות נפלאות של מבצעי חיסול רהיטים מתצוגה. 

כאשר אנו מוכרים רהיטים במבצעי תצוגה, זה למשל בזמני החלפת קולקציות או כאשר דגם מסוים יוצא מהקטלוג שלנו לגמרי. אלו פריטים שהוצבו באולמות התצוגה שלנו להתרשמות הלקוחות הפוטנציאליים ואנו מקפידים הקפדה חסרת פשרות להציע לכם אך ורק פריטים במצב טוב ולרוב מצב ממש חדש, כמובן ללא פגמים מהותיים נראים לעין או תקלות מבניות או תפעוליות. 

פינות אוכל מתצוגה

רכישת פינת אוכל מתצוגה מאפשרת לכם להתחדש בפינת אוכל מדהימה, מעוצבת ואשר לגמרי עומדת בדרישות שלכם מבחינת גודל, אפשרויות פתיחה, עיצוב וסטייל, אך בעלויות נמוכות משמעותית לעומת רכישה רגילה כחדש לגמרי. 

כשחושבים על זה, פינות אוכל מתצוגה מהוות הזדמנות נהדרת ממש מבחינת מבצעי רהיטי תצוגה. הרי אנשים באים לאולמות התצוגה להתרשם מהעיצוב, הסגנון, מנגנון פתיחת השולחן, נוחות הכיסאות, הגימור וכיוצא באלו. אף אחד לא בא ואוכל ארוחה משפחתית שלמה על פינת האוכל! כך שאתם מקבלים שולחן וכיסאות במצב חדש, במחיר אטרקטיבי מאוד. יתרה מזו, דווקא בגלל שהפריט היה בתצוגה אתם יודעים למשל שמנגנון הפתיחה עובד כהלכה – כי לקוחות שונים ניסו ובדקו אותו! 

 

מבצעי מערכות ישיבה מתצוגה

מבצעים של מערכות ישיבה מתצוגה או ספות מתצוגה מאפשרים לכם לרכוש מערכת ישיבה מעוצבת, יוקרתית ומהממת במחיר שעד לפני רגע בטח היה נראה לכם דמיוני, מבלי להתפשר כמובן על איכות, אמינות ועמידות. את אולמות התצוגה שלנו תופסים בעיקר דגמים שונים ומעוצבים של מערכות ישיבה, בשלל סגנונות מרשימים ועם כל אפשרויות הגימור שאתם יכולים לחלום עליהן. כך שהמבחר של מערכות ישיבה מתצוגה וספות מתצוגה הינו ענקי ומגוון. 

זמני החלפת קולקציות או הוצאת דגמים קיימים "לגמלאות", מהווים עבורכם הזדמנות נהדרת לשדרוג משמעותי של הסלון וליהנות ממערכת ישיבה מתצוגה במחיר מנצח, כאשר אתם לחלוטין מקבלים דגם סוג א', מוקפד ואיכותי ללא פשרות!

מבצעים על כורסאות מתצוגה

ראיתם כורסא מעוצבת שנראית נוחה בטירוף, מפנקת וכזו שהופכת למוקד משיכה ויזואלי ועיצובי בכל חדר אבל היא הייתה במחיר שפשוט לא רציתם להוציא? מבצעים של כורסאות מתצוגה מאפשרים לכם לרכוש את כורסת החלומות המעוצבת שלכם, במחיר הנמוך בעשרות אחוזים מהמחיר הקטלוגי הרגיל – שוב, מבלי להתפשר על איכות, מראה, עיצוב ועמידות. 

גם לגבי כורסאות מתצוגה, אנשים באים לאולם התצוגה, יושבים, מרגישים ומתרשמים, לא יושבים שעות לקרוא עיתון ולשתות קפה – כך שאתם מקבלים, הלכה למעשה, כורסא חדשה לגמרי, במחיר מבצע מנצח. 

התעדכנו בעמוד המבצעים שלנו ובעיקר בואו לבקר באולמות התצוגה של דולצ'ה דיבאני ולגלות אילו מבצעים שווים על רהיטים כמו ספות למכירה מתצוגה, חדשות לגמרי במחיר "רצפה" מחכות לכם בסניפים ובאונליין. הזדמנויות איכותיות שצריך לתפוס מהר!

לתיאום פגישה