קיר טלוויזיה מעוצב

אחוז גדול מכלל האנשים מעדיף להעביר את שעות הפנאי מול הטלוויזיה, אם בערבי סרטים ואם בבינג' על סדרות מומלצות. העובדה שהטלוויזיה תופסת מקום של כבוד באורח החיים המודרני דורשת עבורה מקום של כבוד גם בסלון, הן מבחינה פרקטית והן עיצובית.

קיר טלוויזיה מעוצב יכול לעשות הבדל גדול ולהוסיף המון לעיצוב הסלון, להסתיר את כל החוטים והכבלים שהורסים את האסתטיקה, לשלב את הטלוויזיה בעיצוב הבית בצורה חלקה וייחודית, למקסם את שטח הקיר ולהפוך אותו לנקודת מיקוד יפה ומרכזית. 

מרהיטים מסוגננים ועד פתרונות מובנים, אם גם אתם מעוניינים בקיר טלוויזיה מעוצב יש לנו עבורכם כמה רעיונות בשרוול. 

יחידת קיר עם קמין

בהרבה בתים מציבים את הטלוויזיה מעל האח ולכן יחידת קיר עם קמין מציעה טוויסט מהמם. הטלוויזיה ממוקמת מעל הקמין בעיצוב חדשני, מובנה ושקוע שמציג את להבות האש, ומבטא אמירה ייחודית שאי אפשר להתעלם ממנה.

יחידת קיר עם קמין מובנה זו בחירה עיצובית אלגנטית, מתוחכמת ויוקרתית שיכולה להפוך את חלל הסלון שלכם למודרני ויחד עם הטלוויזיה המתקדמת תוכלו להפוך את שעות הפנאי שלכם לזמן קסום.

יחידת קיר מעץ

חומרים טבעיים מעץ יכולים ליצור רקע אטרקטיבי מאחורי הטלוויזיה שלכם. לכן קיר טלוויזיה מעוצב מעץ, יוסיף המון אופי ותחושה של חמימות לחלל. יחידת קיר מעץ זמינה בצבעי עץ טבעי או בצבעים מודרניים כמו אפור ולבן, היא דקורטיבית להפליא ומשאירה הרבה מקום לטלוויזיה גדולה במיוחד. 

יחידות אלו זמינות בעיצובים שונים, חלק כוללות שטח אחסון תחתון ומדפים שקועים או צפים, כך שמספקת מענה עיצובי ופונקציונלי כאחד. 

יחידת קיר עם אחסון

אם אתם מעוניינים ליהנות מפתרון מושלם ולשלב בין עיצוב עדכני לבין שטח אחסון פונקציונלי, ישנן יחידות קיר שמאפשרות לכם לשלב בין השניים עם מדפים לצד או סביב הטלוויזיה. כך אתם מקבלים שטח נוסף לאחסון אך גם יכולים ליצור קיר דקורטיבי ולהציג עליו חפצים יפים ואביזרים. 

מעבר לכך, יחידות קיר עם אחסון מציעות את הפתרון המושלם לחללים קטנים כי מנצלות את שטח הקיר לגובה. 

יחידת קיר עם אקווריום

רעיון נוסף לקיר טלוויזיה מעוצב הוא יחידת קיר עם אקווריום. אקווריום ובו דגים חיים ששוחים ממקום למקום הוא נקודת מוקד יפה, חיה וצבעונית ותוספת מופלאה לקיר המרכזי בחלל הסלון. היחידה מגיעה עם אקווריום מובנה ושקוע בתוך הקיר וניתן לקבל אותה בהרכבים שונים, גדלים וצבעים לבחירתכם. 

יחידת קיר תלת ממד

יחידת קיר מאפשרת לכם למסגר את הטלוויזיה ואם אתם רוצים אלמנט עיצובי מיוחד שמושך את העין, אתם יכולים לבחור ביחידת קיר תלת ממד אשר מורכבת מאחסון צף הממוקם בצורה אסטרטגית ומיוחדת מעל, מתחת ולצדדי הטלוויזיה כך שיוצר מסגרת ייחודית. 

יחידת קיר בעיצוב תלת ממד מציעה דרך מעולה לעצב את הקיר המרכזי בצורה יוצאת דופן וליצור אשליה של מקום ועניין. 

יחידת קיר מדיה בהתאמה אישית לחלל הפנים שלכם

מה שנפלא ביחידות קיר עבור יצירת קיר טלוויזיה מעוצב הוא שהן זמינות בצבעים, גדלים והרכבים לבקשתם, כך שיכולות להתאים לסגנון, לגודל ולמבנה החדר באופן אישי. אתם יכולים לבחור בצבעים או מרקמים שיתאימו לעיצוב הפנים ולהשלים בצורה מוצלחת את הקו העיצובי השולט. העובדה שיחידות אלו מובנות מאפשרת לכם ליצור קיר מרכזי ומעוצב בבית ונקודת מוקד ייחודית במינימום זמן ומאמץ מצדכם. 

אך כמובן שכדי לזכות לאריכות ימים ולפריט ריהוט שילווה אתכם לאורך זמן, חשוב לבחור במותג איכותי שמציע לכם יחידות קיר מחומרים איכותיים וגימורים מופלאים של כל יחידה ויחידה!

לתיאום פגישה