שולחן סלון מעוצב – הפריט המרכזי בסלון שלכם!

לצד מערכת ישיבה מעוצבת ונוחה ואולי כורסא מפנקת ומרשימה, שולחן הסלון הוא אלמנט מרכזי וחשוב בסלון שלכם, אלמנט בעל משמעויות והשלכות שימושיות ועיצוביות כאחד. אם אתם מחפשים שולחן סלון מעוצב וחדש לבית, כתוספת מעוצבת ומלאה בסטייל לסלון החדש שקניתם או פשוט לשדרוג הסלון הקיים שלכם, אתם במקום הנכון! דולצ'ה דיבאני מייבאת רהיטי יוקרה מעוצבים מיצרנים מובילים באיטליה ורחבי העולם, במחירים אטרקטיביים במיוחד ואיכות חסרת פשרות, לצד כמובן עיצובים מדהימים ומוקפדים. 

 

חשיבות בחירת שולחן הסלון המושלם עבורכם

שולחן סלון, או שולחן קפה כפי שהוא גם מוכר ונקרא לעיתים, הוא ללא ספק פריט ריהוט מרכזי וחשוב בבית כולו ובסלון בפרט, פריט המשפיע כאמור גם על הפונקציונאליות של הסלון וחוויית השימוש שלכם בחלל ובמרחב וגם על המראה והעיצוב של הסלון כולו. אחרי ספות וכורסאות סלון – או אפילו באותו קו ולא אחרי – שולחנות קפה וסלון הם הפריטים החשובים ביותר בסלון, פריטים עיצוביים ושימושיים באופן זהה. לשולחן סלון מעוצב ואיכותי יש את היכולת להוות את העוגן הוויזואלי והאסתטי של החדר כולו, לצד היתרונות הפונקציונאליים של הנחת כוסות קפה ונשנושים, יותר שטח אחסון בסלון ושאר השימושים השונים של שולחן הסלון שלכם.

מבחינה אסתטית ועיצובית, שולחן סלון יכול להיות תואם למערכות הישיבה בסלון – ספות וכורסאות – בהקשר למניפת צבעים, סגנון עיצובי, חומרים ומראה כללי. אך שולחן הסלון יכול גם כמובן לעמוד בזכות עצמו ולהיות בעל עיצוב שונה מהספות והכורסאות בסלון, ליצירת מראה אקלקטי או מנוגד וליצירת הסטייל האישי שלכם בסלון. בנוסף, תוכלו להתאים את שולחן הסלון למזנון טלוויזיה, מערכות מדיה ופריטי נוי, עם סטים של שולחן ומזנון באותו קו עיצובי, או שגם כאן תוכלו לבחור בנפרד ובמנותק את פריטי ריהוט הסלון השונים, תוך כדי שאתם מקפידים על קונספט או כיוון מסוים בעיצוב פנים ולא סתם מערבבים פריטים לחלוטין בלתי קשורים ויזואלית או אסתטית. 

חשוב מאוד שתבחרו את שולחן הסלון המושלם עבורכם, תוך התחשבות בכל הפרמטרים השונים והרלוונטיים עבורכם. כך למשל קחו בחשבון את נושא העיצוב והסטייל של הסלון ומה אתם מנסים לייצר בגזרה זו (למשל לא לשלב שולחן סלון מסיבי מעץ גושני עם מערכת ישיבה בסטייל מודרני מינימליסטי, קווים עגולים וצבעים עדינים). בנוסף עליכם לשקול פרמטרים של גודל השולחן לעומת גודל הסלון כולו וגם גודל ו"נפח" מערכת הישיבה בסלון ולא לבחור שולחן קפה קטן או גדול מדי. דברים נוספים שחשוב לקחת בחשבון הוא אופי השימוש שלכם בשולחן (בעיקר לקפה ועיתונים או לחלופין גם לצלחות פיצוחים, שלטי קונסולת משחקים של הילדים וכיוצא באלו) וכך לבחור בשולחן בגודל ובצורה הנכונה. חישבו האם אתם רוצים שולחן סלון מעוצב הכולל גם אחסון או ללא פתרון אחסון וכמו כן אם יש לכם ילדים קטנים לעיתים עדיף שולחן מעוגל וללא פינות חדות שילדים יכולים ליפול עליהן. 

מגוון סוגים וסגנונות של שולחנות סלון

דולצ'ה דיבאני מציעה לכם מבחר עשיר ומגוון במיוחד של שולחנות סלון מעוצבים ואיכותיים, כולם מיוצרים מחומרים באיכות פרימיום ועם הקפדה חסרת פשרות על עיצוב, איכות, חוזק ועמידות לאורך שנים. כך תוכלו למצוא בקטלוג שולחנות הסלון שלנו דגמים מעוגלים או מרובעים ומלבניים, דגמים בצורות "זורמות" ואבסטרקטיות, שולחנות מתכת, עץ, זכוכית או אפילו בגימור אבן טבעית, שולחן סלון מעוצב עם מזנון תואם, דגמים במגוון סגנונות עיצוב ומבנה – הכל אלגנטי, מוקפד, מעוצב ואיכותי ברמות הגבוהות ביותר. 

מחפשים שולחן סלון מעוצב שיהיה פשוט מושלם עבורכם? בואו לאחד מסניפי רשת  דולצ'ה דיבאני והצוות המסור שלנו מחכה לכם שם לסייע בבחירה, או הזמינו ישירות מהאתר או המוקד הטלפוני שלנו הפעיל וזמין עבורכם.

לתיאום פגישה