רהיטים מעוצבים – כך תהיו הכי טרנדיים שיש

לרהיטים שתבחרו תהיה השפעה עצומה על הסטייל של החלל כולו ועל האווירה שתהיה בחדרים השונים, לכן רצוי להשקיע בבחירת רהיטים מחשבה ולדעת מה הסגנון והאווירה שאתם מחפשים ליצור בביתכם. בהקשר זה, רהיטים מעוצבים ובוטיקיים מספקים מראש סטייל מהמם ומרשים, לצד נוחות בלתי מתפשרת ואיכות ייצור גבוהה – וזה בדיוק מה שאתם מקבלים בקולקציות הריהוט מבית דולצ'ה דיבאני!

 

אם אתם לפני שדרוג עיצוב הפנים שלכם או צריכים לרהט בית חדש, הכנו עבורכם מדריך קצר ושימושי על בחירת רהיטים מעוצבים וכיצד תהיו הכי טרנדיים שיש בריהוט שלכם – עם חדרים מעוצבים, נוחים, מפנקים ומרשימים בסטייל שכולו איכות ויוקרה.

מערכת ישיבה מעור

לכו על סגנון אקלקטי ואישי

אחד הטיפים המרכזיים לגבי בחירת רהיטים מעוצבים טרנדיים כיום היא ללכת על מבחר רהיטים אקלקטי ומותאם אישית עבורכם – לטעם האישי שלכם, להעדפות הפרקטיות שלכם, למניפת הצבעים שאתם אוהבים וכיוצא באלו. הכוונה בסגנון אקלקטי היא לאו דווקא לבחור רק סטים תואמים של רהיטים אלא לבחור רהיטים בכמה סגנונות עיצוב וקולקציות שונות, כדי לשוות לבית שלכם סטייל ייחודי ועיצוב פנים שרואים שחשבו עליו והשקיעו בו כדי שיהיה הכי מדהים וטרנדי שיש.

כך למשל תוכלו לרכוש סט מעוצב ומרהיב של מערכת ישיבה מעור בגוון חזק ובולט, אבל למזנון ולשולחן הסלון לבחור סטייל שונה לחלוטין ובנוסף להוסיף קצת "פלפל" לעיצוב עם כורסא בסגנון עיצובי שונה לגמרי מהספות הגדולות.

אירנה אלבז - אדריכלית דולצקה דיבאני

ריהוט מעוצב – הוסיפו צבע לרהיטים שלכם

נכון, רהיטים בגוונים פשוטים ונפוצים מתאימים עם הרבה מאוד סגנונות של עיצוב פנים ועם פריטים אחרים שיש לכם בבית, אבל זה לא ייחודי במיוחד, לא אישי וגם לא מייצר מראה טרנדי ומושקע כמו שאתם שואפים. לכן, ההמלצה שלנו היא להוסיף צבע לרהיטים המעוצבים שלכם ולבחור לפחות כמה פריטים מרכזיים וגדולים בצבעים בולטים, חזקים ועם אמירה אופנתית של ממש.

קולקציות הרהיטים המעוצבים של דולצ'ה דיבאני מציעות לכם מבחר עשיר של רהיטים בצבעים מהממים וחזקים, מערכות ישיבה מעור או בד בשלל צבעים מקוריים ומרהיבים לבחירה, מפסטלים עדינים וסולידיים יותר, דרך גווני כחול למיניהם ועד לספות בצהוב חזק או אדום עמוק, לרהיטים שלגמרי אי אפשר להישאר אדישים אליהם.

כמובן שאם עיצוב הפנים שלכם נוטה לקו מינימליסטי יותר, אנו בהחלט מציעים רהיטים מעוצבים בגוונים מתאימים, למשל מערכות ישיבה בלבן, ריפודים אפורים, צבעי פסטל עדינים ורהיטים נוספים בסגנון מינימליסטי ולא צעקני.

עיצוב סלון עם ריהוט יוקרתי

טרנדים מובילים ברהיטים מעוצבים

לצד הטיפים הכלליים לגבי בחירת רהיטים מעוצבים והשגת העיצוב הטרנדי ביותר שיש בבית או בדירה שלכם, לפניכם עוד כמה טיפים וטרנדים מובילים בתחם הריהוט העכשווי, כדי שתוכלו לבחור בצורה מושכלת וטרנדית יותר.

·        מיטות מרופדות:  שדרגו את רמת הנוחות והפינוק של חדר השינה שלכם עם מיטה מעוצבת הכוללת תוספות ריפוד רכות, נעימות ואלגנטיות. היום מאוד טרנדי שלמיטה יהיה ראש מיטה מרופד ומעוצב וגם שבסיס המיטה עצמו יהיה מרופד, להשגת מראה יוקרתי ומרשים וגם לתוספת נוחות ובטיחות.

 

·        פינות אוכל מחומרים מודרניים: לצד האפשרות הקלאסית והיפה של פינת אוכל מעץ מלא, היום אחד הטרנדים בעולם הרהיטים הוא דגמים הכוללים שימוש בחומרים מודרניים המספקים סטייל מאוד מרשים, חדשני ומקורי. כך למשל בקולקציות דולצ'ה דיבאני תמצאו שולחנות אוכל מעוצבים ומקוריים, דוגמת שולחן בגוון חלודה מרשים, שולחן בגימור שיש בגוונים שונים, גימור במראה בטון לסטייל מהמם וחדשני ועוד שלל אפשרויות.

 

·        שילוב מתכת ברהיטים: למשל במזנונים, בשולחנות סלון וכיוצא באלו, שילוב המתכת עם חומרים אחרים דוגמת עץ או שיש, בגווני זהב בוהקים או במראה מתכתי גולמי יותר, יוצר סגנון מהמם ומאוד יוקרתי.

 

·        ספות וכורסאות בסגנון רטרו מגניב: טרנד בולט היום ברהיטים מעוצבים הוא מערכות ישיבה, ספות וכורסאות בסגנון רטרו מגניב, עם ריפודי עור יוקרתיים או בדי ריפוד חדישים, רהיטים במבנה ומראה של פעם אבל עם כל היתרונות של ייצור מודרני ומתקדם. קולקציות כורסאות העור שלנו ממחישות טרנד זה היטב.

לא משנה איזה טרנד תופס לכם את העין ואת הלב, לדולצ'ה דיבאני יש רהיטים מעוצבים מיוחדים, איכותיים ומרהיבים – בואו לאחד מסניפי הרשת וביחרו לכם רהיטים שהם התגשמות חלום, במחירים מנצחים ישירות מהיבואן לצרכן!

לתיאום פגישה