פינת ישיבה פינתית המשדרגת את הסלון

כשזה מגיע לעיצוב הסלון שלכם, מציאת סידור ההושבה המושלם מכל הבחינות בהחלט יכולה להיות אתגר, בייחוד כאשר יש כל כך הרבה אפשרויות טובות ומעוצבות כמו בקטלוג הריהוט האיטלקי של דולצ'ה דיבאני. כדי לסייע לכם בבחירה האידיאלית עבורכם, נספר לכם היום כיצד פינת ישיבה פינתית מספקת פתרון מעוצב, יפה ושימושי במיוחד לשדרוג הסלון.  

שימוש אידיאלי במבנה החלל

כאשר אומרים את המונח "פינת ישיבה", אז אין סגנון המהווה את האפשרות הכי מילולית ופרקטית יותר מאשר פינת ישיבה פינתית. הרי מדובר על מערכת ישיבה הבנויה בצורת ר, מה שהופך אותה למתאימה בדיוק לפינה בסלון שלכם ולשימוש אידיאלי במבנה הפיזי של החלל.

סלונים פינתיים לרוב יוצמדו לקיר הסלון ובבחירה מותאמת אישית של הדגם שלכם, תוכלו לקבל מקסימום שטח לניצול אופטימאלי וחכם של שטח הסלון שלכם, כאשר הספות "ירוצו" בדיוק על שני קירות היצרים את אחת הפינות בסלון.

כך משתמשים במאפיינים המבניים של החדר, מנצלים שטחים בצורה אפקטיבית ומושכלת ומקבלים סלון נוח, מעוצב, מזמין ומשודרג מבחינת נוחות ואסתטיקה.

כמובן שלא חייבים להציג פינת ישיבה פינתית צמודה לקיר וממש על פינת הסלון, למשל אם יש לכם סלון מספקי רחב ידיים להכיל מערכת ישיבה שאינה צמודה לקיר. אך גם במקרים אלו, מדובר על שימוש מושכל ויעיל בחלל ועל פתרון המציע שלל יתרונות שימושיים ועיצוביים.

יתרון נוסף למערכת פינתית – יוצרת אווירה מחוברת וקרובה

יתרון נוסף של פינות ישיבה פינתיות הוא שמעצם המבנה הפינתי והמחובר, היוצר רצף מקומות ישיבה רציף ורב-גוני, מתקבלת אווירה נעימה, מזמינה מאוד, משפחתית ומחוברת, אך עם מרחב בחירה וחופש המאפשר לכל אחד ואחת לשבת במיקום שהכי נוח ונעים להם בו.

מערכת ישיבה פינתית היא קלאסית למפגש חברתי או משפחתי כיפי וזורם, לאירוח חברים לסרט או אירוע ספורט, לקפה ועוגה אחרי ארוחת ערב חגיגית וכיוצא באלו. יש משהו מאוד מחובר, מאוד ישראלי, בבחירה במערכת ספות פינתית.

סוגים וסגנונות של פינות ישיבה פינתיות

כיום, יש לכם שפע אפשרויות בחירה של פינות ישיבה פינתיות. כך יש מערכות המגיעות בצורת ר קלאסית ובקווים יותר ישרים המתאימים להצבה בצמוד לקיר, אך בנוסף יש מערכות המגיעות בתצורה הדומה לאות האנגלית U, כאשר הפינה עצמה פחות חדה ויותר מעוקלת.

אך האפשרויות הולכות  הרבה מעבר לצורת הפינה עצמה. דולצ'ה דיבאני מציעה לכם מבחר משגע של דגמים פינתיים, עם ריפודי עור או בד, בשלל גוונים וצבעים, מרקמים שונים עם פיצ'רים שימושיים וחכמים כמו הדומים נפתחים, מתקני כוסות, מגשי נשנוש מתקפלים ושאר הפתעות שתוכלו לגלות בביקור בסניפים.

פינת ישיבה פינתית לא חייבת סלון ענקי כדי לספק לכם תוצאה מדהימה ונוחה בטירוף. אצלנו תמצאו מבחר גדול, החל בדגמים פינתיים מסיביים וגדולים המיועדים באמת לסלונים רחבי ידיים ויוקרתיים ועד דגמים אינטימיים וקטנים יותר, למשל ספה שאליה מחובר שזלונג פינתי מהמם וכיפי. כאשר בנוסף אליה, בחלק מהסדרות תוכלו לשדרג אפילו יותר את הסלון שלכם עם כורסא תואמת או כמובן כורסא בעיצוב שונה המשתלב נהדר עם פינת הישיבה שלכם.

מוזמנים לסניפי דולצ'ה דיבאני או לקטלוג הדיגיטלי שלנו כאן באתר, להתרשם מהמבחר המשובח שלנו. מגוון עשיר ומרשים של רהיטים מעוצבים, במחירים מעולים.

לתיאום פגישה