סלונים קלאסיים – הטרנד שעובד

אלגנטיות על זמנית, חומרי גלם איכותיים, שיק רגוע ועדין, עיצוב נעים, מעודן ולא פולשני, אווירה חמימה ומשפחתית ובמילה אחת – קלאסי!

הסגנון הקלאסי אולי קיים מאז ומעולם, אך הוא בהחלט עדיין פופולרי ותמיד יהיה. הסלון הקלאסי יכול להתאים לאנשים בכל הגילאים, הוא מאופק, שקט ואסוף. אין כאן מקום לפזרנות, הספה הקלאסית תלווה את בני המשפחה למשך שנים על גבי שנים ועדיין תראה יפה ונכונה לכל תקופה, ובנוסף – תמלא את הפונקציה שלה, להיות המקום בו תוכלו להניח את עצמכם בסוף כל יום וליהנות מרגעים של שקט ושלווה.

מדוע לבחור בסלון קלאסי?

אנו שומעים ללא הרף עד כמה המטבח הוא הלב של הבית, אך גם הסלון הוא אזור מייצג עבורכם ומעבר לעיצוב, עליו לספק לכם מענה אמיתי והולם. לכן בבחירת סלון לא צריך להתפזר. יש להתמקד באיכות הגבוהה של חומרי הגלם ובבחירת מערכות ישיבה שישרתו אתכם לאורך זמן ולא יתפקדו כגחמה חולפת שיהיה עליכם להחליף כאשר האופנה תשתנה. טוב טעם, ידידותיות למשתמש, אלגנטיות, נוחות ומתינות הם המפתח לעיצוב נכון של הסלון ואלו גם המאפיינים הדקורטיביים העיקריים של סלונים בסגנון קלאסי. 

מבחר רחב של סלונים קלאסיים בדולצ'ה דיבאני

באופן בלתי נמנע, עם הזמן מגמות עיצוב פנים התפתחו ורעיונות, עיצובים וצבעים חדשים ממשיכים לעלות לקדמת הבמה. אך חשוב לזכור שלעיצובים נועזים וחדשניים ישנו תאריך תפוגה. לכן אם אתם מעדיפים את מערכות הישיבה שהגיעו לעולם כדי להישאר לאורך זמן, ולספק לכם איכות בלתי מתפשרת, עיצוב שלעולם לא יצא מהאופנה ועמידות שנשמרת למשך שנים, סלון קלאסי מבית דולצ'ה דיבאני יהיה בחירה מעולה.

סלונים קלאסיים מציגים תכונות מצוינות כמו משענת גב מכופתרת, ריפוד בעבודת יד, רגליים מוגבהות, בדי קטיפה, עור ועוד, והיופי בעיצובים אלו הוא שהם שומרים על היבטים מסורתיים אך עדיין כוללים טוויסט מודרני ועכשווי, כך שיכולים להשתלב בקלות בכל סביבה.

איך בוחרים סלון קלאסי?

  • בחירת סגנון הספה – המילה קלאסי אינה מגבילה אתכם לסגנון מסוים, תוכלו למצוא סלונים קלאסיים מסוגים שונים החל בספות פינתיות מודרניות, דרך ספות בהרכב של 2+3 ועד מערכות ישיבה מעוצבות מבדים שונים ואף מעור, כך שהבחירה בסגנון זה פותחת לפניכם דלת למגוון רחב של עיצובים.
  • עיצוב הספה – אם תחליטו שסגנון קלאסי הוא הבחירה הנכונה עבורכם, ישנם המון עיצובים שיכולים להתאים לכם, ושפע ספות אייקוניות שיעמדו במבחן הזמן. העיצוב האיטלקי שמאפיין את הספות שלנו בדולצ'ה דיבאני, ידוע באיכויות היוקרתיות, הגימורים המרהיבים, הפרטים הקטנים והעמידות הרבה לאורך השנים, תכונות שישמשו אתכם בהווה ובעתיד, ומכניסות מגע של אלגנטיות לתוך החלל המרכזי בבית.
  • התאמה למרחב המחייה – ספה קלאסית יכולה בהחלט להפוך לנקודת המוקד של חלל המגורים שלכם. כאשר אתם בוחרים בה עליכם להתאים אותה למרחב הקיים הן מבחינת המקום שעומד לרשותכם, הן מבחינת המבנה והן מבחינת הסגנון. המבחר הרחב של העיצובים שתמצאו אצלו באתר ובסניפים מבטיח שתגיעו לבחירה המושלמת עבור כל סביבת מגורים.

ולבסוף ספות קלאסיות נמצאות בסביבה כבר זמן רב כך שאתם יכולים להיות בטוחים שהבחירה שלכם תשמש אתכם למשך שנים.

מעדיפים את הסגנון הקלאסי? בסניפי דולצ'ה דיבאני מחכה לכם מגוון רחב של סלונים. מוזמנים ליצור קשר ולהגיע לבחירות על זמניות לחלל המגורים שלכם!

לתיאום פגישה