פינות אוכל יפות

ערכו למשפחתכם או לאורחים שלכם שולחן אוכל נדיב ועמוס במיטב המנות שלכם, כאשר עכשיו עם פינת האוכל היפה והמעוצבת שלכם כל ארוחה תרגיש כמו סעודת יוקרה מפנקת ומושקעת. רשת הריהוט דולצ'ה דיבאני מציעה לכם פינות אוכל יפות ואיכותיות, במחירים מנצחים ועם שפע של סגנונות עיצוב, כך שאתם יכולים להשיג את פינת האוכל המעוצבת והמדהימה שתמיד חלמתם שתקשט את ביתכם ותשדרג כל ארוחה.

לא בטוחים אם סגנון פינת האוכל היפה והחדשה שלכם צריך להיות כפרי או דווקא מודרני? שוקלים שולחן אוכל וכסאות בסטייל פרובנס או שאולי תחליטו ללכת על עיצוב בסגנון הייטק עכשווי? רוצים פינת אוכל מרובעת או דווקא עגולה ו"זורמת"? בסניפי דולצ'ה דיבאני תמצאו שפע אדיר ועשיר של פינות אוכל מעוצבות ויפות בסגנונות עיצוב שונים – כך שאתם יכולים לגמרי להתאים אישית את פינת האוכל החדשה לעיצוב הפנים בביתכם ולטעמכם האישי.

עם פינת אוכל יפה, יותר קל וכיף להזמין אורחים לארוחות מושקעות

.בין אם אתם מארחים משפחה קרובה או כמה חברים לארוחה מושקעת ובין אם אתם פשוט נהנים מארוחה משפחתית שקטה ושגרתית, אנו מבטיחים שכל ארוחה תשתדרג ותהפוך לנעימה ומזמינה יותר עם פינות האוכל היפות והמעוצבות שלנו בדולצ'ה דיבאני.

ביחרו מתוך קטלוג רחב ומוקפד הכולל פינות אוכל מרובעות, מלבניות או עגולות, פינות אוכל נפתחות או בגודל קבוע, שולחנות אוכל בגימור עץ למראה יותר טבעי וכפרי או דווקא שולחן אוכל בגימור מיוחד כמו שיש, פלדה או בטון – עם פינות האוכל המעוצבות והאיכותיות שלנו אתם מכוסים וכבר יהיה לכם משמעותית קל וכיף יותר להזמין אורחים לארוחות משובחות ועשירות, כאשר כולכם יושבים בנוחות לשולחן חדש ומהמם ועל כסאות תואמים וסופר נוחים ועמידים.

עולם שלם ומופלא של פינות אוכל יפות מעוצבות

היום, תחום פינות האוכל התפתח משמעותית וניתן למצוא דגמים מאוד מעוצבים ויוקרתיים, במחירים נגישים ומבלי להתפשר לרגע על האיכות והעמידות. בדיוק כפי שקורה בתחום מערכות הישיבה עם המהפכה הצרכנית והטכנולוגית שדולצ'ה דיבאני מובילה בשוק הריהוט הישראלי, כך קורה גם בתחום פינות האוכל.

כך, פינות האוכל היפות שלנו מציעות היום כאמור גימורים שבעבר היו קיימים רק בדגמי יוקרה מאוד יקרים ולא נגישים, עיצובים מרהיבים ומיוחדים במינם ואפשרויות העמדה ובניית פינות אוכל הפותחות בפניכם עולם חדש ומופלא של עיצובים ופתרונות אירוח ואכילה בבית.

קטגוריית פינות האוכל של דולצ'ה דיבאני כוללת לצד שולחנות אוכל הכוללים בעיקר שימוש בעץ ועם סגנון עיצוב כפרי או טבעי יותר, גם אפשרויות מודרניות, חדשניות ואולטרה-מעוצבות. לפניכם רק כמה דוגמאות מהממות ואיכותיות של פינות אוכל יפות בעיצובים מרגשים ושימוש בחומרי גלם וסגנונות גימור המגיעים מעולם רהיטי הבוטיק והפרימיום – אבל במחירים המעולים של דולצ'ה דיבאני כמובן:

  • פינת אוכל 193T– דגם מרהיב בעיצוב שאי אפשר להתעלם ממנו, פינת אוכל יפה עשויה רגלי מתכת בעיצוב מיוחד במינו שהוא גם יפה וגם שימושי ועם פלטה עליונה משיש מט למראה אקסקלוסיבי חד משמעי.
  • פינת אוכל דגם "182T" – פינת אוכל נפתחת ומהממת, בעיצוב השואב השראה מסטייל מודרני-תעשייתי. שולחן האוכל המרשים עשוי שיש שחור, כאשר הטאץ' המיוחד והיוקרתי מגיע באמצעות גימור במראה חלודה וציפוי מיוחד עמיד לשריטות, הכל על מבנה רגליים "עכבישי" ייחודי. שלבו עם כסאות מרופדים וקיבלתם יצירת מופת בפינת האוכל.
  • פינת אוכל DIAMOND – עיצוב מודרני מרשים ועוצמתי, שולחן נפתח וכסאות ומעוצבים תואמים. רגלי ברזל יפות ופרקטיות, פלטת שולחן נפתחת בגימור מודרני ואלגנטי בשיש עם טקסטורה ייחודית.

 

 

ויש לנו בקטלוג ובסניפים עוד מגוון רחב ועשיר של פינות אוכל יפות, בעיצובים מקוריים ועם סטייל יוקרתי ומפואר. לא פינות אוכל סטנדרטיות ושגרתיות אלא ממש פריטי מעצבים אצלכם בבית ולשדרוג כל ארוחה ואירוח. מוזמנים ליצור קשר עם צוות השירות והמכירות שלנו או להגיע לסניפים להתרשם. מחכים לכם עם הקפה…

לתיאום פגישה