ריהוט מודרני לבית

בעיצוב פנים של בתים ומרחבי מגורים, אחד הסגנונות הכי פופולאריים ונפוצים בישראל של השנים האחרונות הוא הסגנון המודרני, אשר נקרא בחו"ל גם סגנון "עכשווי". זהו הסגנון העיצובי והאסתטי שהכי מתאים לאופי ומבנה הבתים של היום וגם לאופי השימוש שלנו במרחב המגורים שלנו. רשת דולצ'ה דיבאני לריהוט לבית מתמחה בפריטים יוקרתיים בסגנון מודרני מוקפד ומרהיב, חלקם מינימליסטיים יותר באופיים וחלקם ראוותניים ועשירים יותר – אך כולם מודרניים, עכשוויים ואלגנטיים בצורה מהממת.

נסביר על ריהוט מודרני לבית, על מהות הסגנון העיצובי הזה ועל מאפייניו הבולטים, כדי לסייע לכם להבין את הסטייל שאתם מחפשים ורוצים לביתכם ולעזור לכם לבחור רהיטים מעוצבים המתאימים לכם בצורה מושלמת.

הסגנון המודרני ה"קלאסי" מול הסגנון המודרני ה"עכשווי"

כאשר אומרים ריהוט מודרני לבית או סגנון מודרני של עיצוב פנים, יש לא אחת בלבול מסוים בין המהות הבסיסית של הסגנון האסתטי והוויזואלי המדובר. הסגנון המודרני הקלאסי בעיצוב פנים נולד בראשית המאה ה-20, בעיקר באדריכלות גרמנית וסקנדינבית, עם דגש על פשטות, אלגנטיות עדינה ושימשו בצבעים ניטרליים יחסית. היבט חשוב של עיצוב פנים בסגנון מודרני קלאסי הוא שהצורה והעיצוב באים אחרי השימושיות, מבחינה זו שעיצוב רהיטים ופריטים לבית צריך לשקף את שימושם המיועד ושאין ממש שימוש לאלמנטים קישוטיים חסרי שימוש. זה יצר קו – פופולארי עד היום במובנים מסוימים – של מינימליזם אסתטי.

אך כיום בפועל ניתן לראות הרבה יותר פריטי ריהוט הנקראים מודרניים, כאשר הם בפועל התפתחות אסתטית ועיצובית, סגנון שניתן לקרוא לו סגנון ריהוט מודרני-עכשווי. קטלוג הרהיטים והאקססוריז של דולצ'ה דיבאני מביא לכדי שלמות ועושר אדיר בדיוק את הסגנון הזה, ריהוט מודרני לבית, בסטייל מודרני-עכשווי, עם דגש על איכות ייצור, מראה יוקרתי ושימוש בחומרים מעולים. ריהוט לבית בסטייל מודרני-עכשווי מאופיין בשימושיות מצוינת וברורה, לצד יותר שימוש באלמנטים להגברת ושדרוג העיצוב הכולל – צבעים חזקים יותר, תוספות קישוטיות מיוחדות ושילוב יותר רב ועשיר בין פונקציונאליות טובה לבין מראה יוקרתי ומוקפד.

מאפייני ריהוט מודרני לבית מבית דולצ'ה דיבאני

  • צבעים: רהיטים בסגנון מודרני כוללים הקפדה על צבעים מתאימים, נעימים ובעלי אמירה אופנתית ברורה. בעוד שישנם פריטים עם צבעים רכים, פסטלים ואשר נוטים יותר לצד הניטרלי מבחינה ויזואלית, בהחלט מוצעים פריטים בצבעים עזים, חזקים ואשר הופכים את הרהיט למוקד משיכה מרכזי בחלל – למשל מערכת ישיבה כחול חזק בשילוב אפור.
  • שילובים: ריהוט מודרני לבית בסטייל עכשווי ושיקי כולל שילובים בולטים, קונטרסטיים לעיתים, של חומרי גלם וצבעים. כך למשל תוכלו לבחור מערכות ישיבה עם רגליים ובסיס בגימור כרום כסוף ומבריק, יחד עם ריפוד מצופה עור בצבע בולט וחזק כמו אדום, חום קטיפתי או צהוב. שילובים אסתטיים היוצרים מראה מרשים ומיוחד במינו. כמו כן, ישנו שימוש נרחב בעץ טבעי, יחד עם חומרים תעשייתיים יותר או עם דגש על המראה הטבעי דווקא, אך תמיד עם טוויסט מודרני-חדשני.
  • מבנה הריהוט המודרני: פריטי ריהוט מודרני לבית מבית דולצ'ה דיבאני מאופיינים במבנה המשלב בצורה מושלמת ואלגנטית מאוד בין העיצוב המודרני הקלאסי לבין גישות חדשניות יותר בעיצוב פנים וריהוט. קלאסיות על זמנית לצד חדשנות בחומרים, בעיצוב הפריט ובבחירת חומרי גלם עמידים, מרשימים אסתטית ויוקרתיים.

ריהוט מודרני לבית מבית דולצ'ה דיבאני מאפשר לכם ליהנות מריהוט מעוצב ואקסקלוסיבי, במחירים נוחים ועם קו עיצובי מרהיב, גם אלגנטיות חסרת פשרות וקווים מינימליסטיים המאפיינים את עיצוב הפנים המודרני האירופי וגם סטייל של יוקרה ופאר המאפיין את העיצוב האיטלקי, באינטגרציה ויזואלית מושלמת שאי אפשר להישאר אדישים אליה.

לתיאום פגישה