שולחנות סלון זכוכית

זכוכית היא חומר גלם נפלא לרהיטים. היא מאפשרת משחקי אור וצל, עיצובים אסתטיים מלהיבים ומושכים דרך רמת השקיפות שהיא מציעה והיא גם משתלבת נהדר עם חומרים אחרים, כמו למשל מתכת בגווני זהב או כסף, ומשטחי שיש או גרניט.

דולצ'ה דיבאני משווקת שולחנות סלון זכוכית בעיצובים מודרניים ועכשוויים מדהימים ומוקפדים, עם זכוכית מחוסמת חזקה במיוחד וסטייל מהמם שיעשיר את הסלון שלכם מכל בחינה.

כל דגמי שולחנות סלון מעוצבים מזכוכית

שולחן סלון זכוכית שכולו סטייל וטרנדיות

זכוכית היא בחירת חומר גלם שמעצבי רהיטים רבים עושים וסומכים עליה לאורך שנים.
הטרנדיות של שולחן סלון מזכוכית והרב גוניות שחומר הגלם הזה מציע בעיצוב רהיטים מיוחדים במינם.

כל שולחנות הסלון מזכוכית שאנו בדולצ'ה דיבאני מציעים:

  • מורכבים על גבי תשתית חזקה, יציבה ומעוצבת.
  • אנו עושים שימוש בסוג עבה, חזק ועמיד מפני שברים.
  • בדגמים השונים יש משחקיות נפלאה עם מידת השקיפות , רמת הכהות שלה ועם אלמנטים של אור וצל יחד.
  • יש דגש מהותי אל פונקציונאליות, פשטות ניקוי והתאמה עיצובית לסגנון עיצוב הפנים בסלון שלכם.

שולחן אוכל מזכוכית הולך נהדר עם רהיטים ועיצוב פנים בסגנון מודרני או עכשווי, עם פריטים בעלי אווירה יוקרתית ונוצצת. מבחינת התאמה למערכות ישיבה, הוא מתאים גם לספות עור וגם לספות בד ומשתלב ויזואלית נהדר עם מערכות ישיבה במגוון צבעים, בהירים וכהים פסטלים כמו גם עם צבעים עזים וחזקים יותר.

עולם שלם ומופלא של שולחנות סלון מזכוכית

אצלנו תוכלו לבחור שולחן קפה מזכוכית מושלם ומופלא עבורכם, דגמים מלבניים ומרובעים לסגנון מודרני עם קווים ישרים וזוויות או דווקא דגם שולחן סלון זכוכית עגול בקווים זורמים יותר, זכוכית על מסגרת מתכת מוזהבת ובולטת, שילוב של שולחן סלון זכוכית וניקל ואולי בכלל שולחן סלון זכוכית שחורה או דווקא עיצוב מינימליסטי יותר של שולחן סלון זכוכית וברזל.

שפע של אפשרויות מעוצבות להתאמה אישית מושלמת.

לחלופין, אם זה פחות מדבר אליכם או אם אתם משפחה עם ילדים קטנים ולמרות חוזק ועמידות השולחנות שלנו אתם חוששים משברים, תוכלו לבחור לעצמכם שולחן לסלון הכולל משטח עליון בעיצוב אבן שיש ומראה סופר יוקרתי ומרהיב או שולחן סלון במראה סלע גרניט למראה מחוספס, מסיבי אך עם זאת עדיין אלגנטי מאוד.

לתיאום פגישה