יחידות קיר

מזנוני קיר מעוצבים הם בין הרהיטים השימושיים והיפים ביותר שיש בסביבה הודות לתכונת הרב תכליתיות, כמו גם בזכות טווח הסגנונות הרחב.

הם מהווים תוספת נהדרת לחלל האירוח המרכזי בכל בית, אבל יכולים להשתלב גם בחללים אחרים כמו חדר טלוויזיה, חדר שינה או משרד ביתי ללא בעיה.

עם שפע של יחידות קיר יוקרתיות ואלגנטיות תוצרת איטליה, שתמצאו בדולצ'ה דיבאני, מעולם לא היה קל יותר להוסיף אישיות לחלל וליצור רושם רב!

יחידות קיר מעוצבות – אלמנט דקורטיבי שלא ניתן להתעלם ממנו

מזנוני הקיר הן בין הרהיטים הקלאסיים ביותר בכל סלון, ופריט דקורטיבי שלוכד את תשומת הלב.

הם נמצאים מול העיניים שלנו מדי יום ביומו, ולכן עיצובם מקבל יותר משקל ומשמעות, כשזו התפאורה ונקודת המוקד המרכזית.  

יחד עם זאת, בחירת יחידת קיר אינה מסתכמת רק בטעם אישי והעדפה עיצובית. היחידה שאתם בוחרים צריכה גם להיות פונקציונלית, ולכלול מקום לכל מה שתרצו לאחסן בתוכה ולהציג עליה.

בדולצ'ה דיבאני מחכה לכם מבחר מזנוני קיר בעיצובים שונים

באתר ובסניפים שלנו יש לא מעט מזנוני קיר שמעוצבים מחומרי גלם שונים, ברמה הגבוהה ביותר. הם מגיעים בעיצובים מרהיבים והם מיוצרים ברמת הגימור והמיומנות האיטלקית, נוטפים מסטייל, זמינים בטקסטורות וגוונים שונים, ובשלל עיצובים חדשניים.

למרות שיש להם שימושים פונקציונליים והם נחשבים לפתרון אחסון, העיצובים שלהם מרהיבים ועושים הבדל עצום, עם טקסטורות מיוחדות, קווים נקיים וישרים המאפיינים מזנונים עכשוויים והאפשרות למצב אותם בדרכים שונות בחלל.

השימושים השונים של מזנון קיר

יחידות קיר מעוצבות הן לא רק פריט ריהוט.

  • הן יכולות לעזור להגדיר חללים.
  • ליצור אזורים נפרדים.
  • להשפיע ממש על פריסת החלל.
  • הן גם פתרון מעולה עבור חללים עם תקרות נמוכות או חללים קטנים, בזכות העובדה שהן מציעות אחסון מסוגנן מבלי לתפוס המון שטח רצפה.
  • הן יכולות לשמש כמוקד מרכזי על קירות בבית וכך ליצור הרבה יותר ענין ויזואלי באפס מאמץ.

מה הופך אותן לכל כך פופולריות כיום?

יחידת קיר מעוצבת היא פתרון פופולרי מכיוון שהיא עונה על מגוון רחב של צרכים, והרבגוניות הזאת הופכת אותה לבחירה מעולה ומותאמת אישית לצרכים שמשתנים מבית לבית. הטקסטורות והגימורים השונים ישלבו את האופי והסטייל הייחודיים שלכם ויעזרו לכם לבטא אמרה עיצובית ייחודית.

עם אפשרויות הבחירה הרבות של אורך, גובה, חומרים וגימורים תוכלו לארגן את החלל בצורה עכשווית.

איזה סיפוק זה ליצור את האווירה המועדפת עליכם וליהנות מפתרון אחסון פרקטי, מסוגנן ותואם לדרישות העיצוב ולטרנדים הכי חמים בתחום.

בחרו את יחידת הקיר שתשלב מושלם בחלל שלכם

בדולצ'ה דיבאני אנו שואפים לספק לכם רהיטים מרהיבים ועוצרי נשימה, המאופיינים עם האיכות האיטלקית הבלתי מתפשרת ועם טוויסט עכשווי שמתעורר לחיים בכל חלל.

אנו מעמידים לרשותכם מבחר גדול של מזנונים ויחידות קיר מעוצבות, כדי שתוכלו לבחור את הדגם האהוב עליכם, שנותן לכם את המענה האופטימלי.

הצוות המקצועי שלנו תמיד זמין עבורכם וישמח לעזור לכם לבחור את המזנון המושלם או לענות על כל שאלה שיש לכם! קולקציית המזנונים שלנו זמינה עבורכם בסניפים ובאתר!

לתיאום פגישה