כורסאות טלוויזיה

תתכוננו להתרווח בנוחות מפנקת ועם שפע של סטייל, לצפות בסדרה האהובה עליכם או פשוט לבלות עם משפחה וחברים בסלון המעוצב שלכם.

רשת הריהוט  דולצ'ה דיבאני מציעה לכם מבחר עשיר, יוקרתי ומשובח של כורסאות טלוויזיה.

 מגוון סגנונות עיצוב וגימור ועם אמינות ועמידות לאורך שנים של הנאה ונוחות.

המבחר שלנו מאפשר לכם לבחור כורסת טלוויזיה המושלמת עבורכם מכל בחינה, כורסאות קלאסיות נפתחות ומפנקות במיוחד עם הדום רגליים נשלף, דרך כורסאות עם ריקליינר מסתובבות בעיצוב מודרני נקי ועד כורסאות עור מיוחדות המספקות לכם חוויית ישיבה ורביצה שעוד לא חוויתם

כורסאות טלוויזיה מעוצבות – ממלכה קטנה משלכם

כורסאות טלוויזיה מבית דולצ'ה דיבאני הן כה איכותיות, נפתחות ומפנקות בעת הישיבה בתוכן, שממש תרגישו כאילו כל אתם בממלכה הקטנה שלכם בסלון.

הכורסא האישית שאתם הכי אוהבים ואשר עוטפת אתכם בצורה מושלמת ומספקת לכם את חוויית הצפייה הכי מקיפה ומהנה שיש.

שלבו זאת עם מערכת צפייה וסראונד איכותי , וקיבלתם חבילה מלאה ועם אווירה יוקרתית לגמרי!

כורסת הסלון שלכם יכולה להתלוות למערכת ישיבה שלמה וגדולה, באותו סגנון עיצובי או בסגנון אחר ליצירת סטייל אקלקטי, אך בכל זאת יש משהו מיוחד ומפנק כל כך בצפייה ב- TV כאשר אתם ישובים על כורסא אישית המעניקה לכם בדיוק את התמיכה ואת התחושה שאתם אוהבים.

לכן, אנו מציעים לכם קטלוג רחב של אפשרויות, עם דגמים בעיצובים שונים, רמות שונות של רכות, צורות ישיבה שונות ועוד מגוון אפשרויות להתאמה אישית מושלמת.

כורסת טלוויזיה של דולצ'ה דיבאני – כשקלאסיות ומקוריות נפגשים…

כפי שאתם יכולים לראות מהיצע האפשריות שלנו בקטגוריית כורסאות הטלוויזיה, אתם נהנים משפע אדיר של אפשרויות בחירה. החל באפשרות הקלאסית, עם עטיפה נעימה ומקיפה של הגוף, משענות גב וידיים גדולות, הדום נשלף ומנגנון נדנוד מעודן ועד אפשרויות מקוריות ומודרניות יותר בהתאם לעיצוב הסלון שלכם ולהעדפת הנוחות שלכם.

כך למשל תוכלו לשדרג את הסלון  שלכם עם כורסא איטלקית בסגנון רטרו או בסטייל מודרני, בגימור עור יוקרתי, עם או בלי הדום רגליים נפרד וייעודי ובאופן כללי עם מראה שהוא הצהרה אופנתית ואמנותית של ממש בסלון, עם נוחות מדהימה כמובן.

שוטטו בקטלוג באתר או בואו לבקר באחד מסניפי דולצ'ה דיבאני כדי לחוות את כורסת הטלוויזיה המושלמת עבורכם. אנחנו מחכים לכם!

לתיאום פגישה