הדומים

ההדומים של היום הם הרבה יותר מעוד מקום מנוחה לרגליים.

כשהם מיוצרים ממגוון רחב של חומרים איכותיים כמו הדום קטיפה, עור או כותנה, תוכלו להתאים אותם לכל חלל ולכל סגנון עיצוב. לחלקם יש אפילו רגליים או תאים נפתחים לאחסון מגזינים, שלטים של טלוויזיה או כרבולית.

בדולצ'ה דיבאני מביאים אליכם עד הבית הדומים מעוצבים, איכותיים והאופנתיים ביותר שישנם ישירות מאיטליה ומארצות אחרות ברחבי העולם, בשלל עיצובים, דגמים, צבעים וטקסטורות לעיצוב המושלם של כל חלל.

הדומים אלו הם רהיטים רב תכליתיים שיכולים לשמש אתכם בדרכים רבות וטובות, לדוגמא:

מקום ישיבה

פתרון אחסון ועד שולחן צד

הם מאפשרים לכם להכניס דינמיות, צבעים ולא פחות חשוב-נוחות, לכל חלל.

בחרו גוון, עיצוב או טקסטורה ייחודית והכניסו קצת מהאישיות הייחודית שלכם לעיצוב.

כיצד הדומים יוכלו לשמש אתכם בבית?

מלבד היותם פריט ריהוט יוקרתי, הם יכולים לשמש אתכם למספר מטרות בבית:

  • שימושים רבים בחלל המגורים המרכזי – הייעוד המקורי שלהם הוא משטח נוח להרמת הרגליים. מעבר לכך, הדום לסלון מציע מקום ישיבה נוסף בזמן אירוח, הוא יכול לשמש כשולחן צד להנחת מגזינים, ספרים או שלטים ויש גם דגמים המאפשרים אחסון נסתר שעוזר לכם ליהנות מיותר סדר וארגון.

 

  • מקומות ישיבה ידידותיים לילדים – אם יש לכם חדר משחקים או אזור משחקים, תוכלו לשלב שם את ההדומים כמקומות ישיבה לבני המשפחה הקטנים. מדובר בפתרון טוב לילדים אשר יכולים לשבת עליהם על פי הצורך.

 

  • הם עובדים מעולה בחללים קטנים – ריהוט רב תכליתי שכזה יכול להיות מעולה עבור חללים קטנים. הם יתנו לכם את הגמישות הנחוצה, וכל פעם תוכלו לשלוף הדום מעוצב ולהשתמש בו בהתאם לדינמיקה וההתרחשות.

 

  • הם טובים לבריאות – הרמת הרגליים לאחר יום עבודה מפחיתה את הלחץ על כפות הרגליים, יכולה למנוע פקקת ורידים, להקל על הלחץ על הגב התחתון ולהפחית נפיחות ודליות. כמו כן שימוש בהדום יעזור לכם לשפר את זרימת הדם שלכם ויתרום המון לתחושת ההרפיה הטבעית של הגוף.

 

הדומים מבית דולצ'ה דיבאני זמינים עבורכם במגוון עשיר של טקסטורות, עיצובים, סגנונות וחומרי גלם, כך שתוכלו להכניס נגיעה של צבע ועניין לכל חלל ולהפוך אותו להרבה יותר מעוצב. כל המוצרים שלנו איכותיים במחירים משתלמים מהיבואן לצרכן.

 

צפו כבר עכשיו בקטלוג שלנו או הגיעו לאחד מסניפי הרשת כדי לבחור אחד לעצמכם!

לתיאום פגישה